- 2,646
- 1,639
- 113
kuruuuuuuuuuuuu daha çok yazmalıydık özkan baba kurunun kralı çıktı
Bak gördün mü nasibin bugünmüş dostum, eline sağlık dostum seninde nasip🍀🙏
Günaydın Şahin'im Allah var keder yokBeşiktaşlı oluyor olmandan kaynaklı ödül alamıyor olabilirsin dostum keza bende takip etsen dahi adam belki fanatik gs li ya da fb li hiç bunu düşünmedik bak , canı sağolsun yeter ki kazansın ve dostlarda kazansın, yüreği güzel olan herkes kazansın
nasip kral
Teşekkürler dost kesene bereket
Nasip kısmet diyelimnasip kral
Kazanıp gel haGünaydın Şahin'im Allah var keder yok
Bak etiketledi bile seni dostum 🍀🙏daim olsun herkeseGünaydın Şahin'im Allah var keder yok
Hoşgeldin knkBak gördün mü nasibin bugünmüş dostum, eline sağlık dostum seninde nasip🍀🙏
Kesene bereket kazananlari tebrikler
Hoşbulmadım kanka öyle uğradım sadece bi slm vereyim dedim ağrım çokHoşgeldin knk
Eyvallah Şahin'im bir rol yapalım foruma hayat verelimBak etiketledi bile seni dostum 🍀🙏daim olsun herkese
Sigara param yok ise yaramis aksksk kesene bereket dost saka yapiyorum
Geçmiş olsun knk bel agrisimiHoşbulmadım kanka öyle uğradım sadece bi slm vereyim dedim ağrım çok
Amacımız o dost hep birlikte kazanalimKazanıp gel ha
Şansin bol olsun dostAmacımız o dost hep birlikte kazanalim
Dost enfazla yazan almıyor adam herkese ulaşmaya çalışıyor yoksa iki roldede benim enaz birtanesinde çıkmam lazımdı helal olsun enguzelide böylehadi bi alt daha oyna kral
kuru en fazla ben yazcam söz veriyorum