0 biter o maç dost
0 0 mı yine0 biter o maç dost![]()
ben oynamıyorum dost0 0 mı yine![]()
ağzından bal damlio 🙄🙄ben oynamıyorum dost
dakika 87 de ev atar bitirirler senin için maçı![]()
Bol şanslar reis
sağolun dostlarBol şans dost
Gelmez diyimde gelsin 😁 bol sans
bayadır görmüyorum valla@Pabloescobar nerede bizim Neymar da Junior![]()
yayladayim 1 aydir biraz ara verdim ara ara bakıyorum dost hatirladigina sevindim basketi pek bilmiyorum lianelli eşitliği saglarsa one gececegini düşünüyorum@Pabloescobar nerede bizim Neymar da Junior![]()
yapmıyorum o zaman cash umut edelim dediğin gibiyayladayim 1 aydir biraz ara verdim ara ara bakıyorum dost hatirladigina sevindim basketi pek bilmiyorum lianelli eşitliği saglarsa one gececegini düşünüyorum
hiç unutulur musun dostyayladayim 1 aydir biraz ara verdim ara ara bakıyorum dost hatirladigina sevindim basketi pek bilmiyorum lianelli eşitliği saglarsa one gececegini düşünüyorum
dost basket tenis ne güzel oynuyorsun0 2 @Shellac helal bana 😻😻🤓😻🤓😻