- 19,597
- 4,048
- 113
Beklyoruz
Hakaret sayarım ben Almanya'da yaşayan fındık ihracatı yapan fabrikanın yanındaki binada oturan bir kisiyimClovers1995 yan çar APK
Benim ki sütlü köpüklü olsun3’1 aradaya ne dersin peki😂
Ben hazırlım senınkınıBenim ki sütlü köpüklü olsun
Maşallah güzel kafa 😁😁Hakaret sayarım ben Almanya'da yaşayan fındık ihracatı yapan fabrikanın yanındaki binada oturan bir kisiyim
Eskiler iyiydi aslındaeskilerden haylaz bi cocuk
Sen hazır benim cebimde ki kahveyi çalarsın Metom sağolasınBen hazırlım senınkını
O geldi aramızda karkar diye nicki vareskilerden haylaz bi cocuk
😁😁O geldi aramızda karkar diye nicki var
Kankam iyi misin 😁Eskiler mı iyiydi eskiden mı iyiydik
Yoksa biz yolsuzluğun hırsızlığın arsizligin olduğu bir ülkede tek derdi fındık olan sincap kadar masummuyduk
Bu hesap da onundur kesin karkar ve burdurlu aynı anda olmuyo forumda 😅O geldi aramızda karkar diye nicki var
O bayadır yok piyasadaOmerbaba da yok telefonu bozuktu
Çok iyiyim sen nasılsınKankam iyi misin 😁
Ahlaklı olsun yemişim parasını, para gelir geçer, 3 günün sonunda çulsuz oluyor zaten herkes. Ahlaklı olmayan adamın parası yokken muhabbeti çekilmiyor dostum. Dost dediğin sadece alışveriş ile değil birlikte gülünebilen, dertlerini de paylaşabileceğin kişidir. Neyse söylenecek söz çok ta. Herkes kendine yakışanı yapar, yaptığını da sonra mutlaka kafasına takar.Paralının gözüne girme derdindeler konu benim dağıtımı ben yapıyor olsaydım muhtemelen haklı ve destekci bulurdum herkes kendinden sorumlu konuyu kirletmiyim hıyar heryerde hıyar
Bana pek iyi değilsin gibi geldiÇok iyiyim sen nasılsın
Bilmiyorum valla dikkat etmedimBu hesap da onundur kesin karkar ve burdurlu aynı anda olmuyo forumda 😅
🙏🏻🙏🏻🙏🏻Ahlaklı olsun yemişim parasını, para gelir geçer, 3 günün sonunda çulsuz oluyor zaten herkes. Ahlaklı olmayan adamın parası yokken muhabbeti çekilmiyor dostum. Dost dediğin sadece alışveriş ile değil birlikte gülünebilen, dertlerini de paylaşabileceğin kişidir. Neyse söylenecek söz çok ta. Herkes kendine yakışanı yapar, yaptığını da sonra mutlaka kafasına takar.
Varol hocamAhlaklı olsun yemişim parasını, para gelir geçer, 3 günün sonunda çulsuz oluyor zaten herkes. Ahlaklı olmayan adamın parası yokken muhabbeti çekilmiyor dostum. Dost dediğin sadece alışveriş ile değil birlikte gülünebilen, dertlerini de paylaşabileceğin kişidir. Neyse söylenecek söz çok ta. Herkes kendine yakışanı yapar, yaptığını da sonra mutlaka kafasına takar.