- 14,394
- 9,085
- 113
yap son adimi gelsin mamo bagzilari kopek baligi gibi kan kokusu aldilar saga sola saldirmaya basladilar.Dostlar tartışacaksak kapattıralım konuyu
Lütfen kurmayalım birbirimizi
yap son adimi gelsin mamo bagzilari kopek baligi gibi kan kokusu aldilar saga sola saldirmaya basladilar.Dostlar tartışacaksak kapattıralım konuyu
Lütfen kurmayalım birbirimizi
Demek ki yeniyormuş dost siz pişirmeyi becerememişsiniz bence onun sosu falan varkelebek yenir mi dost 1 kg kemık al ye yıne aynı hesap bazıları harbıden kelebek hastası ben hic sevmem kanat vs.
Oğlum benim makinam. Selamlarımı ilet. Gözlerinden öperim
[/QUOTEherkese laf atiyon şurda ne güzel zengin olduk durda tadını çıkarakKonuda tartışma ve gerginlik istemiyoruz kimse kimseden parada istemiyor ne güzel kuponlarimizda kazanıyor en iyisi kimseyle muhattap olmamakUlan oğlum madem iki kelimeyle faturanı ödettirebiliyordun niye iki haftadır sabah akşam konularda fatura sinyali atıp duruyorsun her yerde senin fatura sinyalini görüyoruz. Millete üç kuruş rol bakiyesi attın diye niye millete ızdırap olmaya çalışıyorsun. Şurda benim kadar dağıtım yapmadın sen onu hepimiz biliyoruz. Biz bir kere ağzımızı açıp millete kelime yapmıyoruzki neyin kelimesini yapıcaz .Sen neyin davasını yapıyorsun neyin rollenmesini yapıyon anlamış değiliz. Hadi kardeş bak sen yoluna en iyisi. Bahtın açık olsun.
PĞEWQERWELTEWRLKY sos degil olay ben kemıksız et tercih ediyorum şöyle tereyağlı pirinç pilavı yanına mis gibi tavuk sote bide buz gibi ayran turşu daha ne olsun ne o öyle 10 tane kanat yesem yine doymam gözüm doymaz baştaDemek ki yeniyormuş dost siz pişirmeyi becerememişsiniz bence onun sosu falan var
100dedik 100olsun2k ya 55k iyi para her türlü kârda olucak umarım 100k ile kapatır günü
Parayı vurdun tabi yersinPĞEWQERWELTEWRLKY sos degil olay ben kemıksız et tercih ediyorum şöyle tereyağlı pirinç pilavı yanına mis gibi tavuk sote bide buz gibi ayran turşu daha ne olsun ne o öyle 10 tane kanat yesem yine doymam gözüm doymaz başta
Olsun valla iyi para100dedik 100olsun
Bende kemiksiz et yerim salçalı göğüs sote falan bayılırım. Ama sıcağıyla kelebek de güzel olur dostPĞEWQERWELTEWRLKY sos degil olay ben kemıksız et tercih ediyorum şöyle tereyağlı pirinç pilavı yanına mis gibi tavuk sote bide buz gibi ayran turşu daha ne olsun ne o öyle 10 tane kanat yesem yine doymam gözüm doymaz başta
bol şansDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
Ne bu badmington muDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
Bol şanslarDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
BolsansDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
Bol şans dostumDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
bol sans ins gelir guzel bitis olurDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
Yazdığın gibi gelsinDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
Hadi bakalım Last danceDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423
Bol şanslar olsun dostDaha garanti maç vardı uzun sürecek diye bunu seçtim umarım gelir
Ekli dosyayı görüntüle 868423