Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Mamoste / Kasa 900 Hedef 3 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KANSIZ

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
15,855
9,788
113
Oğlum benim makinam. Selamlarımı ilet. Gözlerinden öperim
[/QUOTEherkese laf atiyon şurda ne güzel zengin olduk durda tadını çıkarak
Ulan oğlum madem iki kelimeyle faturanı ödettirebiliyordun niye iki haftadır sabah akşam konularda fatura sinyali atıp duruyorsun her yerde senin fatura sinyalini görüyoruz. Millete üç kuruş rol bakiyesi attın diye niye millete ızdırap olmaya çalışıyorsun. Şurda benim kadar dağıtım yapmadın sen onu hepimiz biliyoruz. Biz bir kere ağzımızı açıp millete kelime yapmıyoruzki neyin kelimesini yapıcaz .Sen neyin davasını yapıyorsun neyin rollenmesini yapıyon anlamış değiliz. Hadi kardeş bak sen yoluna en iyisi. Bahtın açık olsun.
Konuda tartışma ve gerginlik istemiyoruz kimse kimseden parada istemiyor ne güzel kuponlarimizda kazanıyor en iyisi kimseyle muhattap olmamak
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,653
29,035
113
Demek ki yeniyormuş dost siz pişirmeyi becerememişsiniz bence onun sosu falan var
PĞEWQERWELTEWRLKY sos degil olay ben kemıksız et tercih ediyorum şöyle tereyağlı pirinç pilavı yanına mis gibi tavuk sote bide buz gibi ayran turşu daha ne olsun ne o öyle 10 tane kanat yesem yine doymam gözüm doymaz başta
 

KANSIZ

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
15,855
9,788
113
PĞEWQERWELTEWRLKY sos degil olay ben kemıksız et tercih ediyorum şöyle tereyağlı pirinç pilavı yanına mis gibi tavuk sote bide buz gibi ayran turşu daha ne olsun ne o öyle 10 tane kanat yesem yine doymam gözüm doymaz başta
Parayı vurdun tabi yersin
 

Hasim5454

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,364
10,157
113
PĞEWQERWELTEWRLKY sos degil olay ben kemıksız et tercih ediyorum şöyle tereyağlı pirinç pilavı yanına mis gibi tavuk sote bide buz gibi ayran turşu daha ne olsun ne o öyle 10 tane kanat yesem yine doymam gözüm doymaz başta
Bende kemiksiz et yerim salçalı göğüs sote falan bayılırım. Ama sıcağıyla kelebek de güzel olur dost
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst