Tm papeli olan birine gonder burdanSadece papel e atılıyor sanırım benim ne hesaba çekebiliyrum ne ibana atabiliyorum
Tm papeli olan birine gonder burdanSadece papel e atılıyor sanırım benim ne hesaba çekebiliyrum ne ibana atabiliyorum
Sal benim arkadasin papele iletsin sanaSadece papel e atılıyor sanırım benim ne hesaba çekebiliyrum ne ibana atabiliyorum
25 bitti lo son dakika basket attilarBilmiyorum kayıp yazmıştı herkez dağılmıştı demekki düzelttilee
İsterse 40 yazsınlar artık😀25 bitti lo son dakika basket attilar![]()
Hayir kurumasini anladimda kayıp olan nasıl kazanc saglaniyor dost bu nasil sansİsterse 40 yazsınlar artık😀
Yok 24 zatenİsterse 40 yazsınlar artık😀
Oluyor bizim nba da ki roll kuponuiuzda da olmystuHayir kurumasini anladimda kayıp olan nasıl kazanc saglaniyor dost bu nasil sans![]()
Holigan a girip napacan de bakalımBeyler holigana girebilen varmı 15 dk dır uğraşıyorum giremedim..bu arada tebrikler mülayim sen yabancı değilsin diye buraya yazdım 😀
Cekip sponsor olacak sanaHoligan a girip napacan de bakalım
hırvatistana oynicamHoligan a girip napacan de bakalım
Konudan mi yasaklandin lo senTebriks kardo @qguzh4nn0
O penaltının aq yav ben 6 maç yazdım ilk yarı ms skor ilk yarı skoru 0-0 dı onda ne güzel 6 da 4 gidecektik 3 ü yakalasak para alırdık 20k şimdi 3 e indiTebriks kardo @qguzh4nn0 BBrocan
Yok kalabalıktır diye bol şans dileyip çıktım burdan tebrik ettim biz oğuz kardeşimizi her yerden desteklerizKonudan mi yasaklandin lo sen