Uzamaz o ayarlı 2 2 bitirirlerKladnı 2-2 aman
inşallah olmazŞu Napoli maçında bir bokluk olacak gibime geliyor da bakalım hayırlısı
Bozum ne veriyor kuzenŞu Napoli maçında bir bokluk olacak gibime geliyor da bakalım hayırlısı
Bozum kapalıBozum ne veriyor kuzen
Ayarlımı aynen hakem attı golüde puahauUzamaz o ayarlı 2 2 bitirirler
O kladno maçından dolayıBozum kapalı
İnşallah kuzenDostluk maçı belki uzatma vermez pezevenk hakem
hayırlısı artıkBozum kapalı
Bende ole dusundumDostluk maçı belki uzatma vermez pezevenk hakem
Şerefi varsa 90da bitirirBozum kapalı