Bol şans Muro saplaaa
Bol şans Muro saplaaa
756 ne la kasa basaydın ya
Burda olan 4 kisi yoksa kim varBanada aynı sekil
He gözler sıkıntılı malûm6kDuruyor![]()
Oradan ekmek yiyenler şimdi buraya geldi bazıları iyice ticarete döktü isi@Okkocha36 dm den yazanları kaile alma kandırırlar adamı donunu bile alırlar![]()
Bilmiyom vallaBurda olan 4 kisi yoksa kim var![]()
Benim bildiğim muro delikanlı mert adamdı 7k basardı buraya korktu mu ne yaptı anlamadım
dimi senin ekmek sıkıntıya girdiOradan ekmek yiyenler şimdi buraya geldi bazıları iyice ticarete döktü isi
Çok garipler çokOradan ekmek yiyenler şimdi buraya geldi bazıları iyice ticarete döktü isi
doymazlar yeğen doymazlarOradan ekmek yiyenler şimdi buraya geldi bazıları iyice ticarete döktü isi
Eniste sana dmden iyi aglayanlar vardir 1 2 taktik verde bizde deneyelimBenim bildiğim muro delikanlı mert adamdı 7k basardı buraya korktu mu ne yaptı anlamadım
Kara istisnalar kaideyi bozmaz sen birde diğer insanlara sor bize bile hergun 5-6 kişi yaziyor sigaram bitti kötü durumdayım diye gerisini sen dusunbende çalışmıyorum ama günlük 2 paket sigara+ yemek siparişi+kira+su+elektrik vs 4 aydır ödüyorum borcum da yok sence nasıl oluyor la boyu devrilesice![]()
Doğalgaz faturası revaçta bu sıra denenirEniste sana dmden iyi aglayanlar vardir 1 2 taktik verde bizde deneyelim![]()
Doğru dedin kral @bedof34Kara istisnalar kaideyi bozmaz sen birde diğer insanlara sor bize bile hergun 5-6 kişi yaziyor sigaram bitti kötü durumdayım diye gerisini sen dusun
Oha
inanıyonmu harbıKara istisnalar kaideyi bozmaz sen birde diğer insanlara sor bize bile hergun 5-6 kişi yaziyor sigaram bitti kötü durumdayım diye gerisini sen dusun