Ben telefonsuz gitmem hayattaTelefonla gidilmiyomu masa üstümü bu🤣🤣
Ben telefonsuz gitmem hayattaTelefonla gidilmiyomu masa üstümü bu🤣🤣
Offf o telefona senden başka dokunan var mı 😵💫Telefonla gidilmiyomu masa üstümü bu🤣🤣
Sen telefonsuz mu gidiyonOfff o telefona senden başka dokunan var mı 😵💫
Telefonla tuvalete mi gidilir laSen telefonsuz mu gidiyon
Canı sıkılıyor ne yapsınTelefonla tuvalete mi gidilir la
🤣🤣Offf o telefona senden başka dokunan var mı 😵💫
Aga telefon olmayınca sıkılıyorum ben girince 15 20 dakka ordayım çünküTelefonla tuvalete mi gidilir la
İnşallah kısa siciyosundur :O adadadadhe ozaman gidem de gelem ben hadi.
Video falan izletmek için dokunanlar doludur yeni cips yedim kusucam kanka dur agagagOfff o telefona senden başka dokunan var mı 😵💫
Kral biz isveç alplerde yaşamıyoz kusura bakmayacan artık🤣🤣
İsveç Alpler’deki insanların tuvalete telefonsuz gittiği bilgisini nerden aldık dost ? 🥸😂Kral biz isveç alplerde yaşamıyoz kusura bakmayacan artık🤣🤣
Sen karaktersiz adam hala buralarda mı geziyorsun. @NoEscapE bu karaktersize ödül atma. Şeref haysiyet yok bunda.Ben telefonsuz gitmem hayatta![]()
Alaturka olmasın hacı oHepiniz alafranga kullanıyorsunuz galiba saatlerce oturmaca![]()
NolduSen karaktersiz adam hala buralarda mı geziyorsun. @NoEscapE bu karaktersize ödül atma. Şeref haysiyet yok bunda.
Hayırdır dost kaşıma nolduSen karaktersiz adam hala buralarda mı geziyorsun. @NoEscapE bu karaktersize ödül atma. Şeref haysiyet yok bunda.
Kafalar çok iyi ekibin alafranga neydi başka bir şeydi sanki o daAlaturka olmasın hacı o
Neden dost aydınlatır mısın kuyuya bi taş atıp gitmeSen karaktersiz adam hala buralarda mı geziyorsun. @NoEscapE bu karaktersize ödül atma. Şeref haysiyet yok bunda.