Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Qguzh4nn / Kasa 500 Hedef 3 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,416
17,061
113
Yav yapmayın işte da kank sabah iş güç ne işine odaklanabilirsin ne mutlu olabilirsin Çok şükür borç harç yok olsa bende aynı durumda olurdum 11i görmeden yatıyorum kaç zamandır
Benim de borcum harcım yok zaten ama hayatımı idame ettirebilmek için çalışmak da zorundayım. İşim de kolay değil dikkat gerektiriyor vinç kullanıyorum çoğu zaman az uykuyla gidiyorum ama bu kumar mereti tüm uyku düzenimizi bozuyor maalesef. İhtiyacım olduğu için oynamıyorum ama oynadığım için kendimi zora soktuğum anlar oluyor. Bizimki de böyle bi manyaklık işte.
 

karagalak

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,552
3,988
113
Benim de borcum harcım yok zaten ama hayatımı idame ettirebilmek için çalışmak da zorundayım. İşim de kolay değil dikkat gerektiriyor vinç kullanıyorum çoğu zaman az uykuyla gidiyorum ama bu kumar mereti tüm uyku düzenimizi bozuyor maalesef. İhtiyacım olduğu için oynamıyorum ama oynadığım için kendimi zora soktuğum anlar oluyor. Bizimki de böyle bi manyaklık işte.
Aynen öyle kank senin iş bide tehlikeli eşya taşıma Vinci kullanıyorsan adam öldürürsün dikkatsizlikle aman dikkat
 

karagalak

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,552
3,988
113
Ağır vasıta şöförüyüm ama gel görki Trabzon'da hakkı yenen bir meslek olduğundan maaşlar çok az malesef hayat şartları reis doğdugum coğrafya kaderidir insanın.
Bu coğrafyaya edirne'den sokacam Artvin'e kadar kökleyecem de anca öyle kendine gelir yolumuzdan çıktık dahada giremeyiz yuvarlanıp gıdecez ölmeyi bekleyecez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst