- 10,552
- 3,988
- 113
Sabah iş var iş kimse çalışmıyor amk forumda
Daha gelmedi benim kupon 2 maçın daha varTm gör bakalım konudan 2 tane arkadaşı sende yap güzelliğini 🙏🙏
Ben çalısıyom reis sabah 6 da kalkıyom valla 😊Sabah iş var iş kimse çalışmıyor amk forumda
Tmm gelirse sende gerekeni yap kardeşlerimizeAma iki maç daha var benim Tottenham ve Benfica 9.5 üst korner gelirse 4000 alıyorum
Sabahın 5 buçuğunda kalkıp kör karanlığında kalkıp işe gidiyorum dost hayat çok zor.Sabah iş var iş kimse çalışmıyor amk forumda
2 kişiye 250 ser atarımTmm gelirse sende gerekeni yap kardeşlerimize
Gadam yat uyu bide bizim burda iş yapıyosan buranın adamı adam değil ki insan gibi iş yaptırsınBen çalısıyom reis sabah 6 da kalkıyom valla 😊
Eeyvallah2 kişiye 250 ser atarım
Reis 6 da kalkıyorum 8 de iş başı akşam 8 son hem şoförlük hem hamallık ve asgeri ve işyeri Trabzon'da 🥺Gadam yat uyu bide bizim burda iş yapıyosan buranın adamı adam değil ki insan gibi iş yaptırsın
3500 da borçlara gidecek zatenEeyvallah
Yav yapmayın işte da kank sabah iş güç ne işine odaklanabilirsin ne mutlu olabilirsin Çok şükür borç harç yok olsa bende aynı durumda olurdum 11i görmeden yatıyorum kaç zamandırSabahın 5 buçuğunda kalkıp kör karanlığında kalkıp işe gidiyorum dost hayat çok zor.
Vallahi yaktın ciğerimi gadamReis 6 da kalkıyorum 8 de iş başı akşam 8 son hem şoförlük hem hamallık ve asgeri ve işyeri Trabzon'da 🥺
Atma dost zorlan para neden atiyorsun bosver sen kazan önemi yok2 kişiye 250 ser atarım
Ağır vasıta şöförüyüm ama gel görki Trabzon'da hakkı yenen bir meslek olduğundan maaşlar çok az malesef hayat şartları reis doğdugum coğrafya kaderidir insanın.Vallahi yaktın ciğerimi gadam
Benim de borcum harcım yok zaten ama hayatımı idame ettirebilmek için çalışmak da zorundayım. İşim de kolay değil dikkat gerektiriyor vinç kullanıyorum çoğu zaman az uykuyla gidiyorum ama bu kumar mereti tüm uyku düzenimizi bozuyor maalesef. İhtiyacım olduğu için oynamıyorum ama oynadığım için kendimi zora soktuğum anlar oluyor. Bizimki de böyle bi manyaklık işte.Yav yapmayın işte da kank sabah iş güç ne işine odaklanabilirsin ne mutlu olabilirsin Çok şükür borç harç yok olsa bende aynı durumda olurdum 11i görmeden yatıyorum kaç zamandır
Aynen öyle kank senin iş bide tehlikeli eşya taşıma Vinci kullanıyorsan adam öldürürsün dikkatsizlikle aman dikkatBenim de borcum harcım yok zaten ama hayatımı idame ettirebilmek için çalışmak da zorundayım. İşim de kolay değil dikkat gerektiriyor vinç kullanıyorum çoğu zaman az uykuyla gidiyorum ama bu kumar mereti tüm uyku düzenimizi bozuyor maalesef. İhtiyacım olduğu için oynamıyorum ama oynadığım için kendimi zora soktuğum anlar oluyor. Bizimki de böyle bi manyaklık işte.
Bu coğrafyaya edirne'den sokacam Artvin'e kadar kökleyecem de anca öyle kendine gelir yolumuzdan çıktık dahada giremeyiz yuvarlanıp gıdecez ölmeyi bekleyecez.Ağır vasıta şöförüyüm ama gel görki Trabzon'da hakkı yenen bir meslek olduğundan maaşlar çok az malesef hayat şartları reis doğdugum coğrafya kaderidir insanın.
Aynn öyle reisBu coğrafyaya edirne'den sokacam Artvin'e kadar kökleyecem de anca öyle kendine gelir yolumuzdan çıktık dahada giremeyiz yuvarlanıp gıdecez ölmeyi bekleyecez.