Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling qguzh4nn0 / Kasa 1k Hedef 3 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
Bana ne kardeşim sen rol açmışsın açmamışsın herkesin kendine göre bir ihtiyacı vardır sen diyorsun Herkes bana rol yaptırsın ben açayım
Ulan rol açıp sana da kac defa para atmadım mi cidden unuttun mu o günleri rol açar attığım parayi bile dağıtırdim ayip snaa gercekten
 

Muroo1988

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
74,089
39,355
113
Ulan rol açıp sana da kac defa para atmadım mi cidden unuttun mu o günleri rol açar attığım parayi bile dağıtırdim ayip snaa gercekten
Kral harmanlıktan ölüyorum Şu an ihtiyacın varsa 100 lirasını sana atayım ya Bu kadar da olma ya 250 lira zaten gelecek
 

sinansrml63

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
58,163
19,389
113
Ole degil iste insan parayi bulunca değişiyor 3 betten farm yapıyordum beti 200 bandına çıkardım insanin parasi ne kadar çok olursa hayalide o kadar yüksek olur bende dune kadar senin gibi düşünüyordum da o isler ole olmuyor maalesef bide sanalin da büyük etkisi var insanın gözüne gelmiyor
Senim zaten yapacagin isi hayli hayli sikiim
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
Kral harmanlıktan ölüyorum Şu an ihtiyacın varsa 100 lirasını sana atayım ya Bu kadar da olma ya 250 lira zaten gelecek
Ben zaten alacağım parayi rol accam kanka mesele o değil ki burda zaten bilindik adamlar bellidir zaten kimin ne olduğunu biliyoruz artık puaha
 

Beşiktaş

1903 doğumlu uye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
52,089
49,233
113
Ben dobra bir insanim biliyonuz dinleyin

Simdi burdaki herkes ben böyleyim ben şöyleyim sen oylesin der ama hepimiz ayni şeyin laciverdiyiz

Mesela şu an herkes aslinda @qguzh4nn0 a yapacagin isi sikim diyordur icinden ama odulden olmamak icin hic olur mu boyle bir sey @qguzh4nn0 bey biz medeni bahiscileriz 3 gun de bekleriz derlrr ama hrrkesin içinden geceni biliriz 😁😁 yani hic bir zaman hic bif soyleneni yapilani kisiyi ciddiye almayin kumar alemindeyiz burdan akli basinda insan beklemeyin
Bu bı kulagimiza küpe olsun bizim rollerdede bazen aksilikler oluyor yani ben şahsen empati kurabiliyor ve oguzhani anlayabiliyorum ama demek sende düşünceler böyle :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst