- 17,602
- 13,490
- 113
Müşteriye patlama sakinYanlış etiket dost ben kimseyle tartismadim. La düzelt mesajıişteyim nasıl tartışmalım
![]()
Müşteriye patlama sakinYanlış etiket dost ben kimseyle tartismadim. La düzelt mesajıişteyim nasıl tartışmalım
![]()
Baş tacısınYanlış etiket dost ben kimseyle tartismadim. La düzelt mesajıişteyim nasıl tartışmalım
![]()
Ya Ne esprisi ya onların geçtiği yoldan Biz geçmişiz çoktan ya Çoluk çocuk ya espri yaparmış gibi görünüyor alttan alttan lafı koyuyor Ben çocuk değilim ki ya boş boş konuşuyorlar2-3 kişi çıkıyor millet rol takip ederken salça oluyor. Bu 2-3 kişi espri yaptigini sanan, her rolde birilerine laf atan, kazanç durumunda dm den gizli gizli yürüyen insanlar. Biraz rol sahibine saygılı olun. Rol takip ediyorsanız edin etmiyorsanız forumda sohbet konusu var
S saolsunBu arada oğuzhan canlı desteğe kızıp bütün parayı Slotta yemiş. Herkese geçmiş olsun. Napalım bir sonraki sefere 🤣
Allah çarpsın ben de aynısını dedim demek ki sen de bu işi çözmüşsün2-3 kişi çıkıyor millet rol takip ederken salça oluyor. Bu 2-3 kişi espri yaptigini sanan, her rolde birilerine laf atan, kazanç durumunda dm den gizli gizli yürüyen insanlar. Biraz rol sahibine saygılı olun. Rol takip ediyorsanız edin etmiyorsanız forumda sohbet konusu var
Valla sifirim diyon la bide.her odullu kuponda her rollde varsin.sponsorlar haric 1 kere kendi paranla bi gelirse cekilismyada roll actinmi?millet gelip gidip bu konuda laf sokuyo sana ama sen hala aynen dvm 😁Valla sıfırım
Kendi paramla da açıyorum dost rahat olValla sifirim diyon la bide.her odullu kuponda her rollde varsin.sponsorlar haric 1 kere kendi paranla bi gelirse cekilismyada roll actinmi?millet gelip gidip bu konuda laf sokuyo sana ama sen hala aynen dvm 😁
Bak aynısını Red Kit bana etiket attı ben cevabını nasıl verdim demek ki sen de biliyorsun bu kişileri2-3 kişi çıkıyor millet rol takip ederken salça oluyor. Bu 2-3 kişi espri yaptigini sanan, her rolde birilerine laf atan, kazanç durumunda dm den gizli gizli yürüyen insanlar. Biraz rol sahibine saygılı olun. Rol takip ediyorsanız edin etmiyorsanız forumda sohbet konusu var
6 aydır işsizim ayrıca. Biraz anlayışlı olsan ne olurValla sifirim diyon la bide.her odullu kuponda her rollde varsin.sponsorlar haric 1 kere kendi paranla bi gelirse cekilismyada roll actinmi?millet gelip gidip bu konuda laf sokuyo sana ama sen hala aynen dvm 😁
Senin yine iyi Ben 4 senedir 5 senedir6 aydır işsizim ayrıca. Biraz anlayışlı olsan ne olur
Sana suan ciddi konuşacam dost bu forumda neden hersey8 bu kadar ciddiye alıyorsunuz anlamış değilim takılmayın herseye sizde salin gitsinBak aynısını Red Kit bana etiket attı ben cevabını nasıl verdim demek ki sen de biliyorsun bu kişileri
Ama gelemiyoruz ki böyle şeylere Kral Herkesin bir huyu varSana suan ciddi konuşacam dost bu forumda neden hersey8 bu kadar ciddiye alıyorsunuz anlamış değilim takılmayın herseye sizde salin gitsin
kesene bereket ozimBBeyler 3100 lira attım EFT paranıza kadar @ahmetc10 gerekeni yap
Para geldi başlıyorum dağıtımaBBeyler 3100 lira attım EFT paranıza kadar @ahmetc10 gerekeni yap
Kesene bereketBBeyler 3100 lira attım EFT paranıza kadar @ahmetc10 gerekeni yap
Snedeyiz ahmoPara geldi başlıyorum dağıtıma
Tm kral madem rahatsız oluyorsun benden yana şüphen olmasın takılmam bir daha sana emin olabilirsinAma gelemiyoruz ki böyle şeylere Kral Herkesin bir huyu var
Eyw dost ALLAH yerini doldursunBBeyler 3100 lira attım EFT paranıza kadar @ahmetc10 gerekeni yap
Adamsın İşte budur yaTm kral madem rahatsız oluyorsun benden yana şüphen olmasın takılmam bir daha sana emin olabilirsin