Gelmez @Muroo1988 1000 bastım 2 veriyor arkadaşın sayesinde yarın iftar yemeğimi disarda acıcamİlk yarı 2 gol var
Gelmez @Muroo1988 1000 bastım 2 veriyor arkadaşın sayesinde yarın iftar yemeğimi disarda acıcamİlk yarı 2 gol var
Halamgil İsviçrede oturuyor kuzenim var 3 tane 1 tanesi alt yapıda hakem orada kendisi iddia felan oynamıyor arkadaşı bu maç için bilgi aldığını söylemiş oda bana söyledi bu kupon gibi en az 20 30 tane varmış ben inanmadım. Param yok zaten oynamayadım ama belki siz değerlendirirsiniz. (YÜKLÜ OYNAMAYIN) Ekli dosyayı görüntüle 498594Ekli dosyayı görüntüle 498594Ekli dosyayı görüntüle 498594
Bu kuponun oluru ne 😁4 yaşındaki çocuğun aklına bahis mi sokuyorsun yakıştıramadım kardeşim önce ruletten başlatsana
+6 gol demek istemiş.Artı alt nedir anlamadım reis
Ben kumarı bıraktım bi 30 dakikalığınaBu kuponun oluru ne 😁
Hocam ben birşey demiyorum bu forumdaki insanlara artık hepiniz fesatlık peşindesiniz. Daha okuduğunu anlamadığına eminim bir daha okumanı öneririm. 20 30 tane var bu kuponlardan. Paylaştığıma pişman oldum inan herkes çok boş konuşuyorkanka bilgi almış diyorsun adam kendisi 500 frank basmış takriben buradaki 1 asgari ücrete tekabül ediyor. çok da güvenmiyor herhalde adam bilgiyeşayet bilgi alsam bu kadar az basmam. kendi analizini bilgi diye satmış olabilir ki 2.5 üst çok da zor ihtimal değil zaten.
Gelicek ilk yarı 2 golGelmez @Muroo1988 1000 bastım 2 veriyor arkadaşın sayesinde yarın iftar yemeğimi disarda acıcam
Geçmiş olsun muroooGelicek ilk yarı 2 gol
@Shellac siler tabiki konuyuKonuyu nasıl silebilirim arkadaşlar acaba
SİLEMEEEEENKonuyu nasıl silebilirim arkadaşlar acaba
Sen iyi niyetle paylaşmışsın cano forumda herkesin dediğine kulak asarsan işin zor. İsteyen oynar istemeyen oynamazKonuyu nasıl silebilirim arkadaşlar acaba
MAÇ 2,5 ÜST OLMAZSA YARIN SAVCILIKTA GÖRÜŞÜRÜZ KARDEŞİM, HAYIRDIR NEREYE BÖYLE?
Öyle de reis ben zaten konuyu açarken belirtmişim inanmıyorum yüklü OYNAMAYIN diye. Belki Bi faydası olur dedim.Sen iyi niyetle paylaşmışsın cano forumda herkesin dediğine kulak asarsan işin zor. İsteyen oynar istemeyen oynamaz
Takma kafana cano takılmana bakÖyle de reis ben zaten konuyu açarken belirtmişim inanmıyorum yüklü OYNAMAYIN diye. Belki Bi faydası olur dedim.
Görüşürüz reis sıkıntı yok be 😂MAÇ 2,5 ÜST OLMAZSA YARIN SAVCILIKTA GÖRÜŞÜRÜZ KARDEŞİM, HAYIRDIR NEREYE BÖYLE?