Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Kazandı Salobalo12 / İsviçreden Haber Geldi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kupon Miktarı
1
Kupon Oranı
1.00

MaximLestienne

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
17,860
16,586
113
Halamgil İsviçrede oturuyor kuzenim var 3 tane 1 tanesi alt yapıda hakem orada kendisi iddia felan oynamıyor arkadaşı bu maç için bilgi aldığını söylemiş oda bana söyledi bu kupon gibi en az 20 30 tane varmış ben inanmadım. Param yok zaten oynamayadım ama belki siz değerlendirirsiniz. (YÜKLÜ OYNAMAYIN) Ekli dosyayı görüntüle 498594Ekli dosyayı görüntüle 498594Ekli dosyayı görüntüle 498594

kanka bilgi almış diyorsun adam kendisi 500 frank basmış takriben buradaki 1 asgari ücrete tekabül ediyor. çok da güvenmiyor herhalde adam bilgiye :D şayet bilgi alsam bu kadar az basmam. kendi analizini bilgi diye satmış olabilir ki 2.5 üst çok da zor ihtimal değil zaten.
 

tango35

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,196
3,451
113
Kuzenine inat 2.5 alt oynadım teşekkürler
 

maltepe

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,144
2,062
113
Herkes 25 üst aldı yüklenme oldu yedirmezler size bu parayı arkadaşlar
 

Salobalo12

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,226
6,962
113
kanka bilgi almış diyorsun adam kendisi 500 frank basmış takriben buradaki 1 asgari ücrete tekabül ediyor. çok da güvenmiyor herhalde adam bilgiye :D şayet bilgi alsam bu kadar az basmam. kendi analizini bilgi diye satmış olabilir ki 2.5 üst çok da zor ihtimal değil zaten.
Hocam ben birşey demiyorum bu forumdaki insanlara artık hepiniz fesatlık peşindesiniz. Daha okuduğunu anlamadığına eminim bir daha okumanı öneririm. 20 30 tane var bu kuponlardan. Paylaştığıma pişman oldum inan herkes çok boş konuşuyor
 

Salobalo12

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,226
6,962
113
Sen iyi niyetle paylaşmışsın cano forumda herkesin dediğine kulak asarsan işin zor. İsteyen oynar istemeyen oynamaz
Öyle de reis ben zaten konuyu açarken belirtmişim inanmıyorum yüklü OYNAMAYIN diye. Belki Bi faydası olur dedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst