- 49,900
- 37,933
- 113
Şimdi maç şikeli diye verilmiş ama şike yok maç üst olursa bu durumda şike li mi dusunicez maçı tam bir paradox
Enişte de orense yi söylerdi abi 😂En güzeli dost
Güvenmek bizi sıkıntıya sokar
@Enişte yıllardır İhtiyar ilk yarı var olur diyor
Kassa bırakmadı bizde sağolsun
Şimdi maç ver desem,
Çıkarırım hemen ilk yarı var der![]()
Kanka senin yazdığın mesajları okurken aşırı keyif alıyorum ya kitap falan çıkarsan kesin satın alırdım.Şimdi maç şikeli diye verilmiş ama şike yok maç üst olursa bu durumda şike li mi dusunicez maçı tam bir paradox
Son 3 dakika kala gelecek şike ise 😂Güncel 2.5 üst oranı 2 50 olmuş 😂😂
Biz alt aldık rahatız senin sayende iyiki konu açtın mutlu oldumGüncel 2.5 üst oranı 2 50 olmuş 😂😂
Bol şanslariy 0,5 alt kasa bastık arkadaşla bekliyoruz konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum
Isvicreden ekvadoru tarif et desen edemezler reis nerden bulmuşlar ordan ekvadoruBen mi oyna dedim dost![]()
![]()
inanan varmış Abuzer
Halamgil İsviçrede oturuyor kuzenim var 3 tane 1 tanesi alt yapıda hakem orada kendisi iddia felan oynamıyor arkadaşı bu maç için bilgi aldığını söylemiş oda bana söyledi bu kupon gibi en az 20 30 tane varmış ben inanmadım. Param yok zaten oynamayadım ama belki siz değerlendirirsiniz. (YÜKLÜ OYNAMAYIN) Ekli dosyayı görüntüle 498594Ekli dosyayı görüntüle 498594Ekli dosyayı görüntüle 498594
P6 evİlk yarı gol çıkar dedik bunlar olmuş ikili k9mbinede buna kaldı umut yok
Tebrikler 1.0İlk yarı gol çıkar dedik bunlar olmuş ikili k9mbinede buna kaldı umut yok
Teşekkür ederimTebrikler 1.0