- 28,924
- 11,487
- 113
Bana millibahis çekimi için 250 YTL lazım dost @besiktaslitl istemez zaten dost😁😁
Bana millibahis çekimi için 250 YTL lazım dost @besiktaslitl istemez zaten dost😁😁
La işin makarasindayiz 😂Ooo bu adama laf yok ne derse öyledir onu Dipnot geçeyim yanii ona göre![]()
Canın sağolsun kanka sen çekimine bak sağlık olsunBana millibahis çekimi için 250 YTL lazım dost @besiktaslitl istemez zaten dost😁😁
Paratim yok bende@JanValjaN a paratim atın çekim gelince halledelim.
@Gfbridvan1907 @tom4175 @Golcümetin @besiktaslitl ve oguz.
Sonradan gelen 2 arkadaş size de ufak bir paylaşım yapalım.
Kesene berekt kanka adamın dm kapalı o atsın bize@JanValjaN a paratim atın çekim gelince halledelim.
@Gfbridvan1907 @tom4175 @Golcümetin @besiktaslitl ve oguz.
Sonradan gelen 2 arkadaş size de ufak bir paylaşım yapalım.
İşte feraset işte asalet işte fedakarlık böyle dostlarım olsun bin YTL borcum olsun 😁😁Canın sağolsun kanka sen çekimine bak sağlık olsun
Bende de yok ama ibanim varParatim yok bende
Bir gün parayı koyayım esecemİşte feraset işte asalet işte fedakarlık böyle dostlarım olsun bin YTL borcum olsun 😁😁
Yaz mevsimindeyiz dost edebildiğin kadar es ihtiyacımiz var serinligeBir gün parayı koyayım esecem
Ne yana doğru esecen söyle o yanda duralım 😂Bir gün parayı koyayım esecem
Benim.adimi.nasil.yazmis.bak bak 😂😂@JanValjaN a paratim atın çekim gelince halledelim.
@Gfbridvan1907 @tom4175 @Golcümetin @besiktaslitl ve oguz.
Sonradan gelen 2 arkadaş size de ufak bir paylaşım yapalım.
Sağdan sağdan cevizlibağdanNe yana doğru esecen söyle o yanda duralım 😂
🤣🤣🤣🤣Benim.adimi.nasil.yazmis.bak bak 😂😂
IBAN atıyorumBeyler dm yi acıyorum isteyen paratim isteyen iban atsın isim soyisim kesin yazın belirtilen kişiler dışında dm atanı yönetime bildirildi yaparim🤣