Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling tahir1603 / Kasa 1k Hedef 2 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
25,840
27,082
113
bende ayrıldım oluyor 1 hafta
gerci cokta skmde degil de
insan alısınca annesi gibi görüyor kızı
evlenmediğim için bilgim yok fakat
evlenince de tıpkı annen gibi geliyordur
tıpkı nasıl ufakken annenle uyuyorsan
aynı hesap şefkate alısmamak lazım
gidince koyuyor
Ağlatma gider ayak beni énesss
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,133
33,524
113
bende ayrıldım oluyor 1 hafta
gerci cokta skmde degil de
insan alısınca annesi gibi görüyor kızı
evlenmediğim için bilgim yok fakat
evlenince de tıpkı annen gibi geliyordur
tıpkı nasıl ufakken annenle uyuyorsan
aynı hesap şefkate alısmamak lazım
gidince koyuyor
Ak87 brom ben seni evlendirem haram süt emmiş bi hatunla olar mı 😂😂
 

JayJayOkocha

10Numara
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
19,455
21,971
113
bende ayrıldım oluyor 1 hafta
gerci cokta skmde degil de
insan alısınca annesi gibi görüyor kızı
evlenmediğim için bilgim yok fakat
evlenince de tıpkı annen gibi geliyordur
tıpkı nasıl ufakken annenle uyuyorsan
aynı hesap şefkate alısmamak lazım
gidince koyuyor
Evlilik güzel doğru insanı bulursan hele birde çocuk oldumu Herşeyin onlar oluyor
Sevgililikte uzun süreli ilişkilerde alışkanlık hissi oluyor evet ayrılınca bir tarafın eksikmiş gibi geliyor ama bir süre sonra o da geçiyor
Evlilikte tam tersi doğru insanla berabersen evlilikte her geçen sene daha güzel gidiyor
Hani diyorlar ya Askerlik adamı olgunlaştırır alakası yok
Askerlik Hayatın dışarının değerini
Evlilik ise adamı olgunlaştırır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst