- 3,092
- 1,482
- 113
Niye oyle dedin be abi cok efendiyimdir aslindaCik değişik bir insansın Ömer dost
Niye oyle dedin be abi cok efendiyimdir aslindaCik değişik bir insansın Ömer dost
Ağlatma gider ayak beni énesssbende ayrıldım oluyor 1 hafta
gerci cokta skmde degil de
insan alısınca annesi gibi görüyor kızı
evlenmediğim için bilgim yok fakat
evlenince de tıpkı annen gibi geliyordur
tıpkı nasıl ufakken annenle uyuyorsan
aynı hesap şefkate alısmamak lazım
gidince koyuyor
İyi anlamda dedimde bizim Türkçe gece yarısı mesai yapmıyor 😁Niye oyle dedinmi abi cok efendiyimdir aslinda
İyi gecelr abi gorusmek uzereHahawh her delikanlınin vardır böyle utandığı bi anısı normaldir omerim
iyi geceler tahirimAğlatma gider ayak beni énesss
Bende oyleyim abi 5 e kadar okudum tanidiklara yazarken harfleri veriyorum kelimeleri onlar tahmin kuruyorİyi anlamda dedimde bizim Türkçe gece yarısı mesai yapmıyor 😁
Komik çocuksun . Allah razı olsunBende oyleyim abi 5 e kadar okudum tanidiklara yazarken harfleri veriyorum kelimeleri onlar tahmin kuruyor
Görüşürüz canımiyi geceler tahirim
Ak87 brom ben seni evlendirem haram süt emmiş bi hatunla olar mı 😂😂bende ayrıldım oluyor 1 hafta
gerci cokta skmde degil de
insan alısınca annesi gibi görüyor kızı
evlenmediğim için bilgim yok fakat
evlenince de tıpkı annen gibi geliyordur
tıpkı nasıl ufakken annenle uyuyorsan
aynı hesap şefkate alısmamak lazım
gidince koyuyor
Abi gecen hafta sen bir konuda sohbet ederken dusman ariyorsan aynaya bak yazisini okudum 20 dakka hayati sorguladim o derece cok guzel ve hakli bir sozKomik çocuksun . Allah razı olsun
helal süt emmişi bizi bulmadı henüzAk87 brom ben seni evlendirem haram süt emmiş bi hatunla olar mı 😂😂
Evlilik güzel doğru insanı bulursan hele birde çocuk oldumu Herşeyin onlar oluyorbende ayrıldım oluyor 1 hafta
gerci cokta skmde degil de
insan alısınca annesi gibi görüyor kızı
evlenmediğim için bilgim yok fakat
evlenince de tıpkı annen gibi geliyordur
tıpkı nasıl ufakken annenle uyuyorsan
aynı hesap şefkate alısmamak lazım
gidince koyuyor
Teşekkür ederim Ömer dost . Keşke hiç düşmanlık olmasa 🙏🏻Abi gecen hafta sen bir konuda sohbet ederken dusman ariyorsan aynaya bak yazisini okudum 20 dakka hayati sorguladim o derece cok guzel ve hakli bir soz
Oğlum ondan dedim haram süt emmiş diye helal diye alsak bir puştluk olur onda kesin olsun bari düşündürmesin ahshdjdkddhelal süt emmişi bizi bulmadı henüz
tesadüf olmaz yani asqwjasğasd
Keske abiTeşekkür ederim Ömer dost . Keşke hiç düşmanlık olmasa 🙏🏻
Pozisyon kankam adamsın sen geçen güzel olsun ❤🍀🍀Teşekkür ederim Ömer dost . Keşke hiç düşmanlık olmasa 🙏🏻
Teşekkürler kedi kankam ❤Pozisyon kankam adamsın sen geçen güzel olsun ❤🍀🍀
Selametle Hayırlı geceler dostBeyler iyi geceler.. saygılar ve sevgiler 🙏🏻