Biz yapali yıllar oldu hangi sene yaptigimi hatirlamiyorum suan bide 6 ay olmuş güzelmi bari senin yerin
Biz yapali yıllar oldu hangi sene yaptigimi hatirlamiyorum suan bide 6 ay olmuş güzelmi bari senin yerin
Ankara’da yapıyorum abiBiz yapali yıllar oldu hangi sene yaptigimi hatirlamiyorum suan bide 6 ay olmuş güzelmi bari senin yerin
Arjantinmis la dalga geçme benimle o ligte de mac olsa sen yine alırsın da
Yer önemli değil ki mesele oldugun ortam güzelmi degilmi ben onu soruyorum sanaAnkara’da yapıyorum abi
Gece nizamiye kayıt görevlisiyim abi gündüzleri çok sıkıntı her yer yıldız gece görevlisi olduğum için rahat birazYer önemli değil ki mesele oldugun ortam güzelmi degilmi ben onu soruyorum sana
İyi bari birsey kalmamış hayırlı teskereler şimdidenGece nizamiye kayıt görevlisiyim abi gündüzleri çok sıkıntı her yer yıldız gece görevlisi olduğum için rahat biraz
Dost zaten bültende 2 tane maç var ne bu telaş,🤣🤣Arjantinmis la dalga geçme benimle o ligte de mac olsa sen yine alırsın da