Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Varlık Yönetim Şirketi Hk.

cveneburi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,807
1,450
113
Beyler iş bankası borcumu buraya devretmiş 260 k iş bankasında olan borcum 209 bine devredilmiş bayan 200 den aşağa kapanmaz dedi
209 bine mi devredilmiş yalancının sülalesini Ben devredeyim deseydin

Bu borçlar böyle bir tane iki tane devredilmiyor dostum yüzlerce kişinin borcu ihale yöntemi ile en yüksek fiyatı verene devrediliyor O da %5 ile %6 arasında bir miktar

Atıyorum 100 liralık bir borcu 5-6 lira civarında devralıyorlar

Tabii bu miktar milyonlarca 10 milyonlarca oluyor artık ne kadarını tahsil edebilirlerse onlara kar kalıyor

Eğer üstüne bir mülk bir tapu ya da resmi bir maaşın varsa normal banka borcu gibi icra koydurabilirler

Ama icra yoluyla tahsil edebilecekleri herhangi bir şey yoksa üstüne zaman içinde çok ciddi bir miktarda düşerler bu borçtan ama Tabii bunun için kesinlikle tahsil edemeyeceklerini düşünmeleri lazım Bu da birkaç yılı buluyor bazen

Geçmiş olsun dostum
 

jonbonjovi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
456
193
43
Beyler iş bankası borcumu buraya devretmiş 260 k iş bankasında olan borcum 209 bine devredilmiş bayan 200 den aşağa kapanmaz dedi
70-90k arası tam hatırlamıyorum borcumu devrettiler şuan 120k nin üstündeymis geçen 50k vardı aradım dedim 50k kabul ediyosaniz direk kapatayım üç de birinden az olmuyo felan saçmaladılar kabul etmediler yani. Herrerrrgün sms atıyorlar her gün 2 sene olmuştur borç devredileli
 

jonbonjovi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
456
193
43
70-90k arası tam hatırlamıyorum borcumu devrettiler şuan 120k nin üstündeymis geçen 50k vardı aradım dedim 50k kabul ediyosaniz direk kapatayım üç de birinden az olmuyo felan saçmaladılar kabul etmediler yani. Herrerrrgün sms atıyorlar her gün 2 sene olmuştur borç devredileli
Ana para 50k idi bu arada
 

rcpgdk315

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
169
66
28
209 bine mi devredilmiş yalancının sülalesini Ben devredeyim deseydin

Bu borçlar böyle bir tane iki tane devredilmiyor dostum yüzlerce kişinin borcu ihale yöntemi ile en yüksek fiyatı verene devrediliyor O da %5 ile %6 arasında bir miktar

Atıyorum 100 liralık bir borcu 5-6 lira civarında devralıyorlar

Tabii bu miktar milyonlarca 10 milyonlarca oluyor artık ne kadarını tahsil edebilirlerse onlara kar kalıyor

Eğer üstüne bir mülk bir tapu ya da resmi bir maaşın varsa normal banka borcu gibi icra koydurabilirler

Ama icra yoluyla tahsil edebilecekleri herhangi bir şey yoksa üstüne zaman içinde çok ciddi bir miktarda düşerler bu borçtan ama Tabii bunun için kesinlikle tahsil edemeyeceklerini düşünmeleri lazım Bu da birkaç yılı buluyor bazen

Geçmiş olsun dostum
Aynen en fazla 20 bine falan almıştır
Taş çatlasa o da
 

Golcümetin

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
36,553
19,539
113
6 bankaya borcum vardı 3 banka kaldı tek tek oduyorum ibneler beklese ödicemde beklemşyorlar
Geçmiş olsun. Sigortalı çalıyorsan. İcraya düştüysen bankalar sıraya girip maaşının 1/4 ünü alırlar diye biliyorum. İcraya düşersen ana paraya durduk yere faiz gelir durur Onuda ode öde bitmez rabbim yardımcın olsun.
 
Üst