- 5,898
- 3,281
- 113
Hadi bakalim gece yeni basliyo 😂
Hadi bakalim gece yeni basliyo 😂
sagol reis
Niye rol yaptiriyon..zaten rol takip ede ede bı hal olduk..
2 maçta hellerım ben hakan kazanırsak bu gruptan bırıne veririzGece gece üzün sürer bas 500
Ben hariçTakıp eden bi çok kişiye de attım bu zamana kadar joafelix e sözüm vardı secmediklerim daha önce sectiklerimdir kimse gönül koymasın herkese iyi gecele diliyorum şu işi bi cozuyum gelirim belki yarim saate falan devam ederiz
valla 3 4 konu izledim yeni aldım siz düsünün beylerTakıp eden bi çok kişiye de attım bu zamana kadar joafelix e sözüm vardı secmediklerim daha önce sectiklerimdir kimse gönül koymasın herkese iyi gecele diliyorum şu işi bi cozuyum gelirim belki yarim saate falan devam ederiz
Allah kolaylık versinTakıp eden bi çok kişiye de attım bu zamana kadar joafelix e sözüm vardı secmediklerim daha önce sectiklerimdir kimse gönül koymasın herkese iyi gecele diliyorum şu işi bi cozuyum gelirim belki yarim saate falan devam ederiz
Gönül koyucak bisey yok kral surda egleniyoz gönül koyucak adam da gelmeyiversinTakıp eden bi çok kişiye de attım bu zamana kadar joafelix e sözüm vardı secmediklerim daha önce sectiklerimdir kimse gönül koymasın herkese iyi gecele diliyorum şu işi bi cozuyum gelirim belki yarim saate falan devam ederiz
Kefen parası onlineBende rolll acıyorum bı dk aq
Ozaman 5 kisi 100 atak herkes sigara alsaydı 🙄Niye rol yaptiriyon..zaten rol takip ede ede bı hal olduk..
At onlara cigaralarini alırlar ihtiyaçlarını giderirler belki..
Ben sıgara kullanmıyorum reısOzaman 5 kisi 100 atak herkes sigara alsaydı 🙄
dayan etiket @Metings1905
La yok kefen parası değil geçen babannemin kredi kartını patlatmıştım ordan bı 1800 kaldı dur bı dk.Kefen parası online
Lâ yapma günahtırLa yok kefen parası değil geçen babannemin kredi kartını patlatmıştım ordan bı 1800 kaldı dur bı dk.
Bana tütün yeter 25 TL 75 kalsın ddfOzaman 5 kisi 100 atak herkes sigara alsaydı 🙄
100 bana yetmez viski içiyorum ben 1k altı kurtarmıyor.Ozaman 5 kisi 100 atak herkes sigara alsaydı 🙄