- 1,674
- 720
- 113
verdi golü ne varıVara gitti adi
verdi golü ne varıVara gitti adi
Senin kuponda da vardı iyi olduBen gelişi faul olarak yorumladım, topada müdahele yok ama zaten dengesini kaybetmiş oyuncu doğru karar
Voleyboldan gitti 😢🤦🏻♂️Senin kuponda da vardı iyi oldu
valla öylegeldim dostlar zorla getirmişiz![]()
Daim olsun, zor oldu ama geldi.geldim dostlar zorla getirmişiz![]()
hayır be izliyorum ben topa defasın müdahale etmesi offside ı engelledi yalandan bi baktılar santra gösterdiİptal edecek ha yine
Sen zahmet etme dost paralı adamlar uğraşmaz bu işlerlebaşdan sona takip edenleri cikarticam gözden kacırdıgım olursa yazabılırsınız
Yok mu kanka bugün jojo cekilisinden çıkanbaşdan sona takip edenleri cikarticam gözden kacırdıgım olursa yazabılırsınız
olanlar belli zaten bence de zahmet etme kralSen zahmet etme dost paralı adamlar uğraşmaz bu işlerle
Enişte valla yordu maç beni ya haramball oynadı herifler 75 dkhayır be izliyorum ben topa defasın müdahale etmesi offside ı engelledi yalandan bi baktılar santra gösterdi
boş heralde bakamadım valla mobildeyimYok mu kanka bugün jojo cekilisinden çıkan
yaz dost sen listeyi mademSen zahmet etme dost paralı adamlar uğraşmaz bu işlerle
@Enişte ayarlasana dostumuza bir tsne jojo cekilisinden çıkan biriniboş heralde bakamadım valla mobildeyim![]()
Atmaması büyük şanssızlık olurdu deplasman top oynamıyor ki abi 10 tane adam var içeri giremiyolarlar böyle takımları yenmek zor eğer skoru uzun süre koruduysaEnişte valla yordu maç beni ya haramball oynadı herifler 75 dk