- 153
- 48
- 28
orda dolar daha iyi onlariçin araştırdoktor o kadar olmuyor kardeş seni çatır çatır yemiş en baba 1500-2000 dolar
orda dolar daha iyi onlariçin araştırdoktor o kadar olmuyor kardeş seni çatır çatır yemiş en baba 1500-2000 dolar
Iyi yolculuklarSelam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Multisi ile dün rolling açmıştıHarbi bu adam naptı geçtin mi yunanistana?
2 gün cevap gelmezse bilin ki yunan açıklarında denizin dibini boylamış beyler
Rolling açtıysa yunan açıklarında botta mahsur kalmıştır yunan polislerine rüşvet için para çıkarmaya çalışıyodur.Multisi ile dün rolling açmıştı
Okumayıp araştırma yapmıyorlar dost herkesin ailesinde vardır mutlaka bir büyüğü bunları destekleyen akraba vs ortak özellikleri okuyup araştırmamak sorgulamamak dün Edirne'ye gitti cami açtı Kur'an okuduya???bu akplılerın beynı nasıl calısıyo cozen varmı dostlar
Yolun açık olsun dost senin için inşallah hayırlısı olurSelam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
@makina123 yı da götür kardeşim yoksa Suriye’ye iltica yapmayı düşünüyorSelam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Bazıları yurt dışına gidince rahat yaşarım sahilde balık tutarım arada da karıya çakarım diye düşünüyorEskiden aynı işlerinde sözleşme ile çalışan bir genç müh..Bu çocuk türkiyeden burada çalışmaktan nefret ederdi ..turkiyede yaşanmaz vs söylenip dururdu..Ben derdi yabancı ülkelere Avrupa ya gideceğim diye kafaya koymuş elinden geleni bu uğurda yapmaktadır kac yıl sonra nihayet Kanadaya gitme vizesi aldı.. Bu ülke de 2 yıllık geçip hazır paran olacak dan başlayanlar çok kurallar.
Gitti ve 2 ay sonra döndü. Sorduk neden döndün hayırdır??.Soyle dedi. " Giderken 16 nin lira üç yıldır biriktirdiğim ile ( o zamanın iyi parası) ile gittik. Kanadada bu para 2 ay anca yetti..Bu ülkede sosyal hayat makineleşmiş.
İnsanlar robot gibi yaşıyor ruh yok hersey maddiyat..Kaçtım ya...VALLA BURADA YAŞAMAK CENNET GİBİ...