Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Yunanistana Geçiyorum

Bardaksu1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
153
48
28
17dolar orda bizde 40 vs 2.5katı normal bence 5bin dolar
 

Cihat5234

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,505
1,992
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Iyi yolculuklar
 

zebra

Bahis bir eğlence,zevk ve heyecandır.
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
10,319
4,397
113
Eskiden aynı işlerinde sözleşme ile çalışan bir genç müh..Bu çocuk türkiyeden burada çalışmaktan nefret ederdi ..turkiyede yaşanmaz vs söylenip dururdu..Ben derdi yabancı ülkelere Avrupa ya gideceğim diye kafaya koymuş elinden geleni bu uğurda yapmaktadır kac yıl sonra nihayet Kanadaya gitme vizesi aldı.. Bu ülke de 2 yıllık geçip hazır paran olacak dan başlayanlar çok kurallar.
Gitti ve 2 ay sonra döndü. Sorduk neden döndün hayırdır??.Soyle dedi. " Giderken 16 nin lira üç yıldır biriktirdiğim ile ( o zamanın iyi parası) ile gittik. Kanadada bu para 2 ay anca yetti..Bu ülkede sosyal hayat makineleşmiş.
İnsanlar robot gibi yaşıyor ruh yok hersey maddiyat..Kaçtım ya...VALLA BURADA YAŞAMAK CENNET GİBİ...
 

dennozim

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,105
1,718
113
avukat olmadan gidersen ertesi gun pakistanlilar tarafindan geri gonderiliyorsun
 

Ozi3535

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,898
2,171
113
Harbi bu adam naptı geçtin mi yunanistana?

2 gün cevap gelmezse bilin ki yunan açıklarında denizin dibini boylamış beyler
 

goat60

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
694
262
63
bu akplılerın beynı nasıl calısıyo cozen varmı dostlar
Okumayıp araştırma yapmıyorlar dost herkesin ailesinde vardır mutlaka bir büyüğü bunları destekleyen akraba vs ortak özellikleri okuyup araştırmamak sorgulamamak dün Edirne'ye gitti cami açtı Kur'an okuduya???
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Türkiye her şeyiyle berbat bir ülke ama nihayetinde benim ülkem. Sırf bu sebep bile burada kalmam için yeterli bir neden

Kafasını çalıştıran kendi ülkesinde de geçinir gider
 

mamo24

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
285
83
28
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Yolun açık olsun dost senin için inşallah hayırlısı olur
 

tango35

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,194
3,443
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
@makina123 yı da götür kardeşim yoksa Suriye’ye iltica yapmayı düşünüyor
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Eskiden aynı işlerinde sözleşme ile çalışan bir genç müh..Bu çocuk türkiyeden burada çalışmaktan nefret ederdi ..turkiyede yaşanmaz vs söylenip dururdu..Ben derdi yabancı ülkelere Avrupa ya gideceğim diye kafaya koymuş elinden geleni bu uğurda yapmaktadır kac yıl sonra nihayet Kanadaya gitme vizesi aldı.. Bu ülke de 2 yıllık geçip hazır paran olacak dan başlayanlar çok kurallar.
Gitti ve 2 ay sonra döndü. Sorduk neden döndün hayırdır??.Soyle dedi. " Giderken 16 nin lira üç yıldır biriktirdiğim ile ( o zamanın iyi parası) ile gittik. Kanadada bu para 2 ay anca yetti..Bu ülkede sosyal hayat makineleşmiş.
İnsanlar robot gibi yaşıyor ruh yok hersey maddiyat..Kaçtım ya...VALLA BURADA YAŞAMAK CENNET GİBİ...
Bazıları yurt dışına gidince rahat yaşarım sahilde balık tutarım arada da karıya çakarım diye düşünüyor

Bir vasfı olmayan insan yurt dışına gitse ne olur. Orada da ayak işleri yapacak
 

a2daflex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,437
2,190
113
arkadasın görüntüsü ortaya cıkmıs yunan yakınlarında
 
Üst