Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Yunanistana Geçiyorum

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,597
1,191
113
Insana degermi var ulan cadde ortasinda bayıl 1kisi gelmez yanına insan degeri varmis🤣🤣🤣🤣🤣
bos bos trolluk yapıyosun burda avrupada bayılıcaksın yanına 1 kısı gelmıcek fazla atıyon ınsana deger bayılmadan ıbaretmı sanıyon senın yedıgın ıctıgın seyler ıcındekı katkı maddeler afrıka ulkerınde yok denetım yok yol gecen hanı ulke dısarıya cıkıcan turkyıede bi hırta bıcaklanmıcagın mechul mq okullarını bastılar daha yenı ne anlatıyon hala adalet yok aldıgın para kıraya yetmıyor bumu ınsana deger zaten bızım ekonomıyı avrupadan ustun goren adamın zeka sevıyesı bellı edıyor kendını
 

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,597
1,191
113
bu akplılerın beynı nasıl calısıyo cozen varmı dostlar
 

zebra

Bahis bir eğlence,zevk ve heyecandır.
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
10,318
4,397
113
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
Gıttigin gibi gelirsin geri ..
 

Adem1616

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,041
304
83
bos bos trolluk yapıyosun burda avrupada bayılıcaksın yanına 1 kısı gelmıcek fazla atıyon ınsana deger bayılmadan ıbaretmı sanıyon senın yedıgın ıctıgın seyler ıcındekı katkı maddeler afrıka ulkerınde yok denetım yok yol gecen hanı ulke dısarıya cıkıcan turkyıede bi hırta bıcaklanmıcagın mechul mq okullarını bastılar daha yenı ne anlatıyon hala adalet yok aldıgın para kıraya yetmıyor bumu ınsana deger zaten bızım ekonomıyı avrupadan ustun goren adamın zeka sevıyesı bellı edıyor kendını
Az slot oynada evine bak mk git avrupayada gör ebeninkini onlar bizden aç aq
 

erkan1982

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,231
477
83
Allah'a emanet ol kardeş niyeti iyi olanın yolu hep açık olur hayırlı cumalar dilerim
 

sabri0235

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,617
1,809
113
Yolun açık olsun ✋
Yunanistan'dan geçerken yüce ZEUS'a selamlarımı ilet. Açsın artık şu kesenin ağzını.
 

atabinen65

🤍❤️
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,366
578
113
Hayirlisi olsun
 

Onurcan1234

Yeni üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4
1
3
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
 

Onurcan1234

Yeni üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4
1
3
Selam arkadaslar..
Uzun yıllar sonra ne kadar cabalasamda ülkemde suan ne çalışabiliyorum ne de nefes alamıyorum.Bunlarin sebebleri kisisel ailesel borc gibi nedenleri anlatmak uzun olur.Bir miktar birikim yaptım bununla yunanistana geçip gecici iltica edip bir an once oradan da italya gecip diger avrupa ülkelerine gecip dil ögrenip düzgün bir hayat yolculuğuna çıkmaya karar aldim.Bu yolda umarım başarılı olur temiz bir sayfa ile alın teri ile çalışıp kalan ömrümü iyi degerlendiririm.
Gecis sonrası buradan bilgi vermeye devam edeceğim yolculuk pazar gecesi.
HAYIRLI YOLCULUKLAR DOST
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,416
17,061
113
Valla bende Gürcistana call center olmaya gidicem arkadaş orda maaş 5bin dolar dolar fazla olduğundan cazip geldi ama sonra ne olur bilmediğim için şuan düşünüyorum
Kesinlikle 5 bin dolar değildir yemiş seni. 5 bin dolar aylık maaşa ultra zengin olursun orda. Taş çatlasın 1 1.5 k hadi olsun en babası 2k dolardır.
 

burdurlu1515

Allah var gam yok!!!!
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
4,844
1,725
113
Valla bende Gürcistana call center olmaya gidicem arkadaş orda maaş 5bin dolar dolar fazla olduğundan cazip geldi ama sonra ne olur bilmediğim için şuan düşünüyorum
doktor o kadar olmuyor kardeş seni çatır çatır yemiş en baba 1500-2000 dolar
 
Üst