Beyler birde birşey soracam. Ben 2016 yılında üniversite zamanı dolandırılmistim. Şikayetçi olmuştum bu dolandırıcılik yapan kişiler 10 kişi varmış benim geçende elime kağıt geldi eve. 10 tane sanık farklı kişiler aynı olay benle birlikte 45 tane şikayetçi var bu 10 tane sanığa farklı farklı kişilerden. Herkes aynı yazı ile şikayetçi olmuş neredeyse. Bu sanıklar hesaplara giriş çıkışta yapıyordu ben Allah'tan o yok. Ama 10 yıl sonra dava düştü diye kağıt geldi. 45 kişinin şikayet etmesine rağmen bu kişiler ceza almazken iban kiralayan kişiler nasıl alıyor. Sonuçta sanıklar arasında hesap yapanlar da vardır ama dava düştü yani 10 yıl sürse de