Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet 102.500₺ Olayı Otel Konaklama

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,328
2,879
113
Iban magdurlari yasa bekliyor grubu var 2 ay sonra katilim istegi gonderirsin , kayincoma hesabimi vermistim eltime kullandirmis dersin
IBAN kiralama ile havale yapma arasında nasıl bir fark var. Bizde arada 5-10 k çekim yapıyoruz havale. Ama ayda 100 k geçmiyor yatırım çekim toplamı hadi 200 olsun paranın bol olduğu zamanlar desek.
 

BuildYourDreams

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,123
2,994
113
IBAN kiralama ile havale yapma arasında nasıl bir fark var. Bizde arada 5-10 k çekim yapıyoruz havale. Ama ayda 100 k geçmiyor yatırım çekim toplamı hadi 200 olsun paranın bol olduğu zamanlar desek.
200k ile 1 ayda 6 7m hesap hareketi arasindaki farki anliyosundur umarim dost
 

aminisego

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,340
3,401
113
IBAN kiralama ile havale yapma arasında nasıl bir fark var. Bizde arada 5-10 k çekim yapıyoruz havale. Ama ayda 100 k geçmiyor yatırım çekim toplamı hadi 200 olsun paranın bol olduğu zamanlar desek.
Benimki şirket hesabı diye geçiyor mk marketin vardı pos cihazı falan gene mi aynı olur mk🤣
 

lakelos

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,424
6,457
113
Boyle kerizler olmasa zenginler nasıl zengin olcak yap kardeşim hiç düşünme 😁
 

totem344

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,759
2,285
113
Abi bu hesap kiralayanlar hep TV'ye çıkıyor nedense hepside ya çok samimi arkadaşına bedavaya vermiş yada kuzenine vermis kimse hesabini kiralamamış hepsi hesabını bilmeden vermiş
 

morgana

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,837
2,488
113
Abi bu hesap kiralayanlar hep TV'ye çıkıyor nedense hepside ya çok samimi arkadaşına bedavaya vermiş yada kuzenine vermis kimse hesabini kiralamamış hepsi hesabını bilmeden vermiş
devlet o konuda acımasız kanma yok hepsi cezalarını alıyor.
 

totem344

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,759
2,285
113
devlet o konuda acımasız kanma yok hepsi cezalarını alıyor.
100 bine yakın kişi cezaevinde şuan hayır sonu kaçınılmaz zaten benimde hergun hesaplarimi kiralamak istiyorlar garanti işin sonunda dava var Hapis var ne diye veriyim millette çaresiz ceplerinde para yok
 

17alperen17200

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,392
554
113
bugün hesap kullandırmaktan cezaevinden çıkan arkadaş ile konustum daha 11 yıllık dosyası varmıs 4.5 yıl ımzaya gıdecekmıs . sadece garantiden 8milyonluk işlem yapmıslar
 

morgana

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,837
2,488
113
100 bine yakın kişi cezaevinde şuan hayır sonu kaçınılmaz zaten benimde hergun hesaplarimi kiralamak istiyorlar garanti işin sonunda dava var Hapis var ne diye veriyim millette çaresiz ceplerinde para yok
dost 7 konu öncede dedim böyle bi macera yerine kendi parasızlıgımla ülkemde yaşarım dedim gereksiz macera bana göre yok banka hesabı aç 3k senin olsun yok 15 k banka hesabını ver gerek yok dedigim gibi 580 bin k dan açarrım kapımı bari hapishanede bi zamanlar yarım milyonum vardı hayalleri ile geçiririm zamanı 😎 😎 😎 😎
 

morgana

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,837
2,488
113
Havale den yatmayiz değil mi bro. 3-5 k için 10 yıl içeri yatıp sicil bozmayalim birde
oynuyana hapis cezası yok para cezası var o da MASAK izlemeye girersen oluyor. en kötü kullandıgın banka gel birader al şu paranı ben seninle çalışmak istemiyorum der. polis arayıp bi bizim merkeze gel demedigi sürece para cezasıda olmaz
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,328
2,879
113
Beyler birde birşey soracam. Ben 2016 yılında üniversite zamanı dolandırılmistim. Şikayetçi olmuştum bu dolandırıcılik yapan kişiler 10 kişi varmış benim geçende elime kağıt geldi eve. 10 tane sanık farklı kişiler aynı olay benle birlikte 45 tane şikayetçi var bu 10 tane sanığa farklı farklı kişilerden. Herkes aynı yazı ile şikayetçi olmuş neredeyse. Bu sanıklar hesaplara giriş çıkışta yapıyordu ben Allah'tan o yok. Ama 10 yıl sonra dava düştü diye kağıt geldi. 45 kişinin şikayet etmesine rağmen bu kişiler ceza almazken iban kiralayan kişiler nasıl alıyor. Sonuçta sanıklar arasında hesap yapanlar da vardır ama dava düştü yani 10 yıl sürse de
 

denizcongar1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,859
721
113
IBAN kiralama ile havale yapma arasında nasıl bir fark var. Bizde arada 5-10 k çekim yapıyoruz havale. Ama ayda 100 k geçmiyor yatırım çekim toplamı hadi 200 olsun paranın bol olduğu zamanlar desek.
Knk tokat kapora vs işlemlerde senin ibani kullanıyorlar karşı taraf şikayetçi oluyor ama siteden çeker iken gerçekten sağlam site ise gönderen hesapta sağlam olduğı için bir sikinti olmuyor fark bu
 

Azadi6321

Şampiyon Amedspor✌️✌️✌️
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
12,303
5,121
113
Sene 2010 Kıbrıs'a gittim 1 gün kaldım otelde çok güzel bir otel altında kumarhane var denize sıfır içinde havuz var magosada ama hesap kiralama işine girme sonu kötü yapacaksan Türkiye'de kalmaman lazim
 
Üst