Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Abd Ufo Belgelerini Açıkladı

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Dünyaya uzaylı inip ışınlanma, görünmezlik gibi bizim sahip olmadığımız birkaç numara gösterip bizim tanrımız olduğunu iddaa ederse yüz milyonlarca mürit toplayacağına şüphe yok. İnanmayanlara da gözlerin kör olmuş senin, kendini inanmamaya şartlandırmışsın, zaten sana ne gösterilse inanmayacaksın falan derler muhakkak. Hatta inanmayanları bir müddet sonra öldürme cihetine bile gidebilirler

İnsanlık bu kadar embesil bir durumda. Elin uzaylısı ne yapsın insanı
 
Son düzenleme:

sefababa21

Üye
Yeni Üye
37
29
18
holiganın özeli banko sanıp 1k yatıran aveller gibi hissediyorum
Avel sensin aq yatırmadım ama sen amerikalırın lafınamı inanıyon dünyadaki bütün fitnelerin kaynağı onlarla İsrail aq onların bütün amaçları insanları saptırmak ordan bı kazançları yoksa maddi ve insanları bu şekilde yalanlarla yarın öbür gün gerçekten yaşanacak olan alametlere inanmaması için güvensizlik ortamı yaşatmak amacı yoksa bişe demiyorum
 

sefababa21

Üye
Yeni Üye
37
29
18
Uzaylılar var zaten dost hatta Amerika'da 51.inci bölge diye üs var oraya Amerikan başkanı dahil özel izinle giriyo o üste uzaylilar ile Amerikalılar teknolojik direktif Alıyo Amerika neden bukadar güçlü zannediyosun dost o bölgeye kimse yaklaşamaz uydudan bile yasaklandı goruntulenmesi
Aynen o yavşaklar bile özel izinle giriyor çok acayip gizliki sen ben bunu burda konusuyoz dünyada bu konuyu bilen sayılı kişileriz malmisiniz aq 10 senedir o muhabbeti dünyada duyurmaya çalışıyorlar ben 10 sene önce duymuştum o zaman o at kafası trumptan daha çok bilgiye sahibim o konuyla alakalı😂
 

Uzman

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,705
829
113
hayirli ugurlu olsun uzaylilar uzay gemileri varmis insallah birgün teknoloji ilerlediginde bulusma dilegiyle burdan 2090 a seslnemek istiyorum sanırım oldum ama cok kotu yasadım bu hayatı uzaylılar sizi seviyorum
Ufo neki izmirde de adam uzaylı görüyor kendi damadı kızı karisi. YouTube yaz izle jandarma alıp götürüyor. Köpekler havlıyor ama yaklasamiyor. Sonra arıyorlar ne idi diye. Söylemiyor lar
 

mustafaerdi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
514
356
63
dun gece sanirim gercekten ufo gordum evde balkonda oturuyordum sonra gokyuzune bi baktim yuvarlak ısıklı bisey hıphızlı geldi gecti sonra kapı caldı komsu cay icmeye geldi cay ictik falan sohbet ettik sonra evine gitti sonra yattım uyudum sonra simdi buraya yazıyorum
Starlink olum o ya. Cahil pezevenk
 

emirsavas

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
865
840
93
cok korkuyorum birsey olurmu
 
Üst