@murobaşkan @zeisy artık dönelim foruma burdan sayalim
Ben son çeyreği izlemeye gidiyorum fena sardı maç@murobaşkan @zeisy artık dönelim foruma burdan sayalim
İşin gücün saymak zaten senin kardeşim@murobaşkan @zeisy artık dönelim foruma burdan sayalim
Son çeyrek fener uçacak şimdi @AzraeL dostumbro öyle olacak zaten fenerbahçe ritmini buldu daha durmaz
Kral nerdesen yauw o kadar sinyal verdik sana 🤣Fener maçı alamazsan geyler s.ksin seni
Getireceğiz dostumBu fener böyle umut verir sonra da paket eder 🤣
Yazdım kral konuya 🙂 önceki sayfalarda kaldıKral nerdesen yauw o kadar sinyal verdik sana 🤣