Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Barrios / Kasa 1k Hedef 10k

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

vurucu999

Sakın bir çiviyi küçümseme
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
9,470
13,613
113
İnşallah gelmez, vallahi hicbirsey eskisi gibi olmaz o yüzden inşallah gelmez. Yaşadım, gördüm ve yanıldım. "Sende oradaydın" demiş şair
Sen bile tutmuyor senin yerini diyor dost, vallahi haklısın belki de o günlerimi özlüyorum sadece bağımlı olmadığım özgür olduğum temiz günlerimi
 

Proletarya

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
14,331
9,059
113
Rollerde salise bile yazan arkadaşlara sesleniyoruz puaha
ben rol takibinde acayip vasatim takip etme ozurlusuyum yazilari okuyup cevap yazana kadar konu degisiyor. kimseden etkinlik parasi alamiyorum bu yuzden rolll takip edemiyorum acımdan ölsem roll takibi beceremiyorum 2 3 kelime sallayip bayginlik gecirip kapatiyorum
 

Valenciennes

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
42,772
43,895
113
ben rol takibinde acayip vasatim takip etme ozurlusuyum yazilari okuyup cevap yazana kadar konu degisiyor. kimseden etkinlik parasi alamiyorum bu yuzden rolll takip edemiyorum acımdan ölsem roll takibi beceremiyorum 2 3 kelime sallayip bayginlik gecirip kapatiyorum
Baygınken nasıl kapatıyorsun kardeşim
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,801
100,357
113
ben rol takibinde acayip vasatim takip etme ozurlusuyum yazilari okuyup cevap yazana kadar konu degisiyor. kimseden etkinlik parasi alamiyorum bu yuzden rolll takip edemiyorum acımdan ölsem roll takibi beceremiyorum 2 3 kelime sallayip bayginlik gecirip kapatiyorum
Proletarya diye nick yapmışsın kim tanısın seni zaten 7 sene önce üye olup 1 senedir aktifsin ondan da biraz kaynaşır gibi oldun nicki değiştirdin ben senin kim olduğunu 2 ay evvel düştü jeton
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
ben rol takibinde acayip vasatim takip etme ozurlusuyum yazilari okuyup cevap yazana kadar konu degisiyor. kimseden etkinlik parasi alamiyorum bu yuzden rolll takip edemiyorum acımdan ölsem roll takibi beceremiyorum 2 3 kelime sallayip bayginlik gecirip kapatiyorum
Bende rol takip isini bıraktım sırf rolcu beni görsün diye konuya en az 200 mesaj atman lazım artık ee biz de onu yapacak potansiyel de yok maalesef bende zaten forumda çok nadiren rol aciyorum artik açmak ta istemiyorum o derece sıkıldım rollerden gecen sene losers te her gün muhabbet ederdik ben bu foruma sırf muhabbet var diye alıştım ama suan muhabbet rafa kalkmis durumda
 

vurucu999

Sakın bir çiviyi küçümseme
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
9,470
13,613
113
Bende rol takip isini bıraktım sırf rolcu beni görsün diye konuya en az 200 mesaj atman lazım artık ee biz de onu yapacak potansiyel de yok maalesef bende zaten forumda çok nadiren rol aciyorum artik açmak ta istemiyorum o derece sıkıldım rollerden gecen sene losers te her gün muhabbet ederdik ben bu foruma sırf muhabbet var diye alıştım ama suan muhabbet rafa kalkmis durumda
Neyse bak 3-5 dost toplandık iki lafın belini kırıyoruz yine fena değil
 

Barrios

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,304
27,822
113
Bende rol takip isini bıraktım sırf rolcu beni görsün diye konuya en az 200 mesaj atman lazım artık ee biz de onu yapacak potansiyel de yok maalesef bende zaten forumda çok nadiren rol aciyorum artik açmak ta istemiyorum o derece sıkıldım rollerden gecen sene losers te her gün muhabbet ederdik ben bu foruma sırf muhabbet var diye alıştım ama suan muhabbet rafa kalkmis durumda
Çok uzun değerli kardeşim çok uzun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst