Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Bizim Çocuklar

morgana

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,766
2,446
113
Bizim problemimiz takımımızın potansiyeli çok yüksek, Avustralya falan rakip olamaz bunu bildiğimiz için hayal kırıklığına uğramış hissediyoruz. Ben şahsen holinin şu özele bile ikram gözüyle bakarak her kar ettiğimde üç beş bastım durdum şuan gelinen nokta gruptan çıkabilir miyiz acaba? Takım silkelenirse kalan 2 maçı da rahat kazanacak gücümüz var aslında önemli olan mentalite umarım bizim çocuklar umutsuzluk yerine hırslanmıştır

Ekli dosyayı görüntüle 987689
eğer amerika bu aksam berabere kalırsa yarın biz kazanırsak bi ihtimal liderlik derim ama çok zor artık ben çıkalımda ne olursa olsun çıkalım kafasındayım
 

Yaritza

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
933
291
63
Ekran görüntüsü 2026-06-19 112756.png Ekran görüntüsü 2026-06-19 115311.png Ekran görüntüsü 2026-06-19 112822.png

Birinci kadro Gürcistan'a 4 atan, ikinci kadro Bulgaristan'a 6 atan, üçüncü kadro Avustralya'ya yenilen kadro arkadaşlar.
Görüldüğü üzere üçünde de forvette Kerem oynuyor, peki farklı olan şey ne?
İkisinde Arda Güler'in kendi mevkisinde oynaması, diğerinde kanada hapsolması.
Arda kanada hapsolunca hem 10 numara Arda'dan faydalanamıyoruz, hem sağ kanat felç oluyor, hem sürekli soldan geldiğimiz için savunulmamız kolaylaşıyor.

Çözüm basit: BJK'lılar kırılır FB'liler üzülür diye düşünmekten vazgeçip Orkun-İsmail ikilisinden birisini yedek bırakmak ve Arda'yı kendi mevkisinde oynatmak.
Bunu yap, sonra forvette kimi oynatırsan oynat farketmez. Ama yapmadıktan sonra Haaland'ı bile oynatsan takım işlemez.
 

Adem1616

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,056
309
83
Ekli dosyayı görüntüle 987695 Ekli dosyayı görüntüle 987710 Ekli dosyayı görüntüle 987696

Birinci kadro Gürcistan'a 4 atan, ikinci kadro Bulgaristan'a 6 atan, üçüncü kadro Avustralya'ya yenilen kadro arkadaşlar.
Görüldüğü üzere üçünde de forvette Kerem oynuyor, peki farklı olan şey ne?
İkisinde Arda Güler'in kendi mevkisinde oynaması, diğerinde kanada hapsolması.
Arda kanada hapsolunca hem 10 numara Arda'dan faydalanamıyoruz, hem sağ kanat felç oluyor, hem sürekli soldan geldiğimiz için savunulmamız kolaylaşıyor.

Çözüm basit: BJK'lılar kırılır FB'liler üzülür diye düşünmekten vazgeçip Orkun-İsmail ikilisinden birisini yedek bırakmak ve Arda'yı kendi mevkisinde oynatmak.
Bunu yap, sonra forvette kimi oynatırsan oynat farketmez. Ama yapmadıktan sonra Haaland'ı bile oynatsan takım işlemez.
Analiz icin tevrikler dostum
 

samanalevi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,821
1,217
113
Tek bildiğim bizim çocuklar deyip gazlandıkça, afili, ego kabartan reklamlarla kendi kendimizi pohpohladıkça, türkiyeden bi halt olmayacağı.. Olmuyor da zaten..
 

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,608
1,194
113
Galatasaray taraftarıyım %100 katılıyorum Kaan Ayhan ne alaka mesela Kahveci, Söyüncü, Mert Günok, Salih Özcan bu 5 isim yerine Aral Şimşir, Enes Ünal, Adil Demirbağ, Semih Kılıçsoy gibi isimler girebilirdi. Semih özellikle forvet kıtlığında ne alaka kadroya alınmıyor tuhaf işler dönüyor
aral enes adil 3 net hakediyodu hadi kaan mert anlarımda takımın kaptanları ve süre süre aldılar mıllı takımda çağlar irfan oğuz hıc bı katkı vermedı ırfanla caglar 2 senedır hem mıllı takımda hem takımlarında yedek zaten
 

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,608
1,194
113
Ekli dosyayı görüntüle 987695 Ekli dosyayı görüntüle 987710 Ekli dosyayı görüntüle 987696

Birinci kadro Gürcistan'a 4 atan, ikinci kadro Bulgaristan'a 6 atan, üçüncü kadro Avustralya'ya yenilen kadro arkadaşlar.
Görüldüğü üzere üçünde de forvette Kerem oynuyor, peki farklı olan şey ne?
İkisinde Arda Güler'in kendi mevkisinde oynaması, diğerinde kanada hapsolması.
Arda kanada hapsolunca hem 10 numara Arda'dan faydalanamıyoruz, hem sağ kanat felç oluyor, hem sürekli soldan geldiğimiz için savunulmamız kolaylaşıyor.

Çözüm basit: BJK'lılar kırılır FB'liler üzülür diye düşünmekten vazgeçip Orkun-İsmail ikilisinden birisini yedek bırakmak ve Arda'yı kendi mevkisinde oynatmak.
Bunu yap, sonra forvette kimi oynatırsan oynat farketmez. Ama yapmadıktan sonra Haaland'ı bile oynatsan takım işlemez.
cok guzel analız etmıssın bence hucum gucu yuksek takımlara karsı ısmaıl oynamalı cok ıyı top kesıscı mucadele guucu yuksek ama avusturalya gıbı kapanan zayıf takımlara karsı orkun oynamalı ayagı temız kılıt paslar verebılcek gol katkısı verebılıcek ısmaıl stoper gıbı oynadı avusturalya macında hıc verım alamadık
 

Golcümetin

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
36,635
19,599
113
Milli takım belki bu gruptan bi şekilde çıkar amme önemli olan sonrası. Takımda ruh yok
 

Alikemal

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,969
9,411
113
Ekli dosyayı görüntüle 987695 Ekli dosyayı görüntüle 987710 Ekli dosyayı görüntüle 987696

Birinci kadro Gürcistan'a 4 atan, ikinci kadro Bulgaristan'a 6 atan, üçüncü kadro Avustralya'ya yenilen kadro arkadaşlar.
Görüldüğü üzere üçünde de forvette Kerem oynuyor, peki farklı olan şey ne?
İkisinde Arda Güler'in kendi mevkisinde oynaması, diğerinde kanada hapsolması.
Arda kanada hapsolunca hem 10 numara Arda'dan faydalanamıyoruz, hem sağ kanat felç oluyor, hem sürekli soldan geldiğimiz için savunulmamız kolaylaşıyor.

Çözüm basit: BJK'lılar kırılır FB'liler üzülür diye düşünmekten vazgeçip Orkun-İsmail ikilisinden birisini yedek bırakmak ve Arda'yı kendi mevkisinde oynatmak.
Bunu yap, sonra forvette kimi oynatırsan oynat farketmez. Ama yapmadıktan sonra Haaland'ı bile oynatsan takım işlemez.
İspanya dan 6 yiyen kadro hangisi idi
 

Gozgoz3525

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,818
1,299
113
Galatasaray taraftarıyım %100 katılıyorum Kaan Ayhan ne alaka mesela Kahveci, Söyüncü, Mert Günok, Salih Özcan bu 5 isim yerine Aral Şimşir, Enes Ünal, Adil Demirbağ, Semih Kılıçsoy gibi isimler girebilirdi. Semih özellikle forvet kıtlığında ne alaka kadroya alınmıyor tuhaf işler dönüyor
Enes unalmi adam 50 kere milli oldu 1 tane iyi maçı yok digerlerine ok
 

Golcümetin

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
36,635
19,599
113
Milli takım kala kala kötü kerem e mı kalmış peh peh çok yazık. Türkiye de 80 milyondan adam akıllı bi forvet çıkmıyorsa. Tüm kulüp başkanlari , Tüm alt yapı hocaları, tüm üst lig antrenörleri tüm Türkiye'ye dönüp aynaya bi baksın.
 

Alikemal

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,969
9,411
113
QUOTE="Golcümetin, post: 11607635, member: 27454"]
Milli takım kala kala kötü kerem e mı kalmış peh peh çok yazık. Türkiye de 80 milyondan adam akıllı bi forvet çıkmıyorsa. Tüm kulüp başkanlari , Tüm alt yapı hocaları, tüm üst lig antrenörleri tüm Türkiye'ye dönüp aynaya bi baksın.
[/QUOTE]
Ne aynası ya ,hepsini dikcen o kadar para alıyorlar ülkeye faydaları yok
 

Karaelmas

Jackpot ! Bir gün mutlaka...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,459
5,309
113
Dünya kupasinin mantigini çözmek istiyorsan milli duygulari bir kenara koyup Portekiz maçını izle. Baştan sona eline çayını al izle. Sonra gel ben bundan sonraki gidişatı ve yorumumu yapayım. Ruh yokmuş, falan feşmekan hikaye. Ruhlarımız milyonlarca senedir var ama, işin içinde başka faktörler olduğunu görmemek, görmezden gelmek te en büyük eksikliğimiz.
 

Golcümetin

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
36,635
19,599
113
QUOTE="Golcümetin, post: 11607635, member: 27454"]
Milli takım kala kala kötü kerem e mı kalmış peh peh çok yazık. Türkiye de 80 milyondan adam akıllı bi forvet çıkmıyorsa. Tüm kulüp başkanlari , Tüm alt yapı hocaları, tüm üst lig antrenörleri tüm Türkiye'ye dönüp aynaya bi baksın.
Ne aynası ya ,hepsini dikcen o kadar para alıyorlar ülkeye faydaları yok
[/QUOTE]
Şu takımda Mert Düldül ilk 11 oynuyorsa ben futboldan hiç anlamıyorum sözün bittiği yerdeyiz
 

Osman1331

Saygılarımla...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,217
1,844
113
aral enes adil 3 net hakediyodu hadi kaan mert anlarımda takımın kaptanları ve süre süre aldılar mıllı takımda çağlar irfan oğuz hıc bı katkı vermedı ırfanla caglar 2 senedır hem mıllı takımda hem takımlarında yedek zaten
Kral bizim milli takımda o burda oynamaz onun yerinde o oynuyor vesaire vesaire arda turan açıklama yapıyor Hakan'ın sistemine uymuyor çözüm basit kardeş ya hakana göre sistem kur yada yedekten sokucwn yada inzagi nin oyun planı sistemi milli takims uygun
 

eminehawk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,078
6,336
113
Yarın aslan kaplan diye gelmeyin buraya herbokologlar
 
Üst