Ekli dosyayı görüntüle 987695 Ekli dosyayı görüntüle 987710 Ekli dosyayı görüntüle 987696
Birinci kadro Gürcistan'a 4 atan, ikinci kadro Bulgaristan'a 6 atan, üçüncü kadro Avustralya'ya yenilen kadro arkadaşlar.
Görüldüğü üzere üçünde de forvette Kerem oynuyor, peki farklı olan şey ne?
İkisinde Arda Güler'in kendi mevkisinde oynaması, diğerinde kanada hapsolması.
Arda kanada hapsolunca hem 10 numara Arda'dan faydalanamıyoruz, hem sağ kanat felç oluyor, hem sürekli soldan geldiğimiz için savunulmamız kolaylaşıyor.
Çözüm basit: BJK'lılar kırılır FB'liler üzülür diye düşünmekten vazgeçip Orkun-İsmail ikilisinden birisini yedek bırakmak ve Arda'yı kendi mevkisinde oynatmak.
Bunu yap, sonra forvette kimi oynatırsan oynat farketmez. Ama yapmadıktan sonra Haaland'ı bile oynatsan takım işlemez.