Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Bizim Çocuklar

aydinci1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,165
304
83
Ve korktuğum oldu..



2 maç sonunda elendi BİZİM ÇOCUKLAR!

Rezalet.

🔒
 

Yasarpotur

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
186
134
43
ne bizim çocuklar yarısı toplama kampı gibi interden para alan adam bizim verdiğimiz paraya tatmin olurmu heves bile yoktu adamlarda buranın toprağında büyümemiş mültecileri toplamışlar bizim çocuklar olmuşlar 80 dk ayağında top tutuyorsun 1 tane gol atamıyorsun kör girse koklayarak 1 tane sokardı o kaleye o başımızdakini de başımıza yerleştiren kimse onunda elini ayağını öpelim
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,322
2,877
113
Keşke şu tahminine atsaydın birşeyler
Bendeki sıgırlık kimsede yok. Kimseye bakmadan o maçta kırmızı olacağına adım kadar emindim ama yorumları okudum Maçkolikte baktım herkes Türkiye diyor. Onu da geçtim herhalde Türkiye 1 golde atar saar dedim gittim MS 1.5 dedim en düşük orandan kartın askerî borcu odemistim gittim birde onu geri çektim MS 1.5 dedim patladım. Birdaha yorumların y sine bakarsam. Kaç günden demişim kırmızı olur diye git 4 orandan oynasana patlarsan 4 den patla ama yok illa 1.20 den patlayacaz
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,322
2,877
113
Bizim kaşarlar başka ülkenin kasarina benzemez Afrika ülkeleri bile 2 maçta 1 gol atar ama bizimkiler anca saçına şekil versin
 

Zerus27

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,469
1,861
113
ne bizim çocuklar yarısı toplama kampı gibi interden para alan adam bizim verdiğimiz paraya tatmin olurmu heves bile yoktu adamlarda buranın toprağında büyümemiş mültecileri toplamışlar bizim çocuklar olmuşlar 80 dk ayağında top tutuyorsun 1 tane gol atamıyorsun kör girse koklayarak 1 tane sokardı o kaleye o başımızdakini de başımıza yerleştiren kimse onunda elini ayağını öpelim
Bak sana şöyle söyleyeyim bizim 1. Ligden güzel oynayan oyuncuları toplasan süper lig değil 1.ligden yani bunlardan hırslı güzel oynamazsa bişey bilmiyorum
 

Alikemal

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,969
9,410
113
Haitinin golü var adamlar gotlerinde yaprak ellerinde mızrak ile dünya kupasına katıldılar kabile takımlar gol atıyor puan aliyor bizimkiler saç stili bıyık stili vs sosyal medyada geziniyorlar aldığınız para prim vs haram olsun
 

nişantaşı

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
28,852
26,743
113
Dunyada esi benzeri yoktur oyle bir got kaldiiriyoruzki oyuncularin verilen paralar villalar primler ooooo bak baska hicbir milli takimda yoktur bole bisey sonu bole olur iste
 

Valenciennes

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
42,788
43,905
113
O 500 arabalı konvoyla yollayanlar bunlar ülkeye dönünce yine aynı şekil karşılasınlar aq
 

samanalevi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,815
1,214
113
Aldın mı bizim! çocukları!

Pohpohlamayla buraya kadar oluyor..

Ayrıca nerden bizim çocuklar oluyor.. Millet ayda 30-40 bin TL maaşa yaşam savaşı veriyor, onlar yılda 5-10 milyon dolar alıyor. TL'ye çeviremiyoruz bile aldığı paraları. Sizin yeriniz ve statünüz farklı, onların ki çok farklı..
 

TanerDark

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
314
123
43
Baktım peder sabah maçı izliyor dk 81 1 0 gerideler. Skoru görünce sanada yazık asgari ücret alanlarada yazık dedim. Konu bu kadar.
 
Üst