- 11,398
- 15,290
- 113
yemek yemeye gidiyorum ben bir saat sonra görüşürüz dostlar
16.00dan beri bekliyoruz dost sorun değil 00.00a kadar yolu varyatırım çekim arası 2 saat kuralı varmış aw bir saat sonra çekim vereceğim haberiniz olsun
Parayı yiyip piskolojim alt üst oldu diye bağırıp durma abiyatırım çekim arası 2 saat kuralı varmış aw bir saat sonra çekim vereceğim haberiniz olsun
özel orancı dusmanımısın dostGol olum
Afiyet olsun dostyemek yemeye gidiyorum ben bir saat sonra görüşürüz dostlar
yerse 2 katı atar bı daha oynar dost herkes bızım gıbımıParayı yiyip piskolojim alt üst oldu diye bağırıp durma abi
Sıkıntı yok kral rahatına bakyatırım çekim arası 2 saat kuralı varmış aw bir saat sonra çekim vereceğim haberiniz olsun
İlk once dostumuz kazansın enişteözel orancı dusmanımısın dost
Afiyet olsun başkanAfiyet olsun dost
Afiyet olsun kralyemek yemeye gidiyorum ben bir saat sonra görüşürüz dostlar
Dost baronlar işin içinde var mar iptal edemez golü kimse canını yolda bulmadı 22.30da mezara girmek isteyen golü iptal edebilir dostözel orancı dusmanımısın dost
Afiyet olsun. Ye gel bizede ismarla😁yemek yemeye gidiyorum ben bir saat sonra görüşürüz dostlar
Ben yemek yemiyorum dost bana niye dedim anlamadımAfiyet olsun başkan
Afiyet olsun kral
Ilk yari 1.1 reisİy 1.1 2.0 hadi olum
Araya kaynadı tutmuş bulundum silmedim 😂😂😂Ben yemek yemiyorum dost bana niye dedim anlamadım![]()
Oda olur dostIlk yari 1.1 reis
Sıkıntı yok reisAraya kaynadı tutmuş bulundum silmedim 😂😂😂