- 42,766
- 43,840
- 113
Maviliği görünce açılır dost beni 7. Sıraya yaz listededost çekiliş sana cıksa dm de kapalı senın yazamıcaz aksiliği görüyon mu
Maviliği görünce açılır dost beni 7. Sıraya yaz listededost çekiliş sana cıksa dm de kapalı senın yazamıcaz aksiliği görüyon mu
Ahaha Erhan efsanesin kral vallaha Allah kalbine göre versin 😂altın kaplama dost yiyebildiğimizi yiyoz yiyemedıgımızı gte skoyuz zengınlerınde boyle tuhaf zevkleri var
Oldu tost fakirsin bilmezsinO kadar oldu mu kajular kral 😂😂😂
boşver ya site adı vermiyorum artık oç dolu hesaplara giriyorlar sonraHangi siteydi reis
Duramadin demi @erhanbey22 gördün mü dost 😂😂 kusurat meselesi 😂açıkta bahis var diyor sonuçlanınca çekin diyor aw ya
tebrikler zaten burada çıldıranların çoğu kazanamadığından değil durmayı bilmediğinden kayıp yaşasan bile zorlamayacan o gün sakin kalmak şartçerezlik bi 2000 atmıstım 7k oldu bıraz cevırdım baktım gıdıyo 5kda durdum cektım dost durmasını bılıcen yoksa kazanamazsın
Ahaha 😂😂 sende haklısınOldu tost fakirsin bilmezsin
kalbimiz bozuk bizim bırazdan parayı alıp kacınca gorursun nasıl bı sahtekar oldugumuzu dostAhaha Erhan efsanesin kral vallaha Allah kalbine göre versin 😂
Dost antepli misinaçıkta bahis var diyor sonuçlanınca çekin diyor aw ya
Aynen kral tamam söyleme doğru haklısınboşver ya site adı vermiyorum artık oç dolu hesaplara giriyorlar sonra
Doğru diyorsun dost millet itlik pesindeboşver ya site adı vermiyorum artık oç dolu hesaplara giriyorlar sonra
Canın sağolsun sıkıntı yokkalbimiz bozuk bizim bırazdan parayı alıp kacınca gorursun nasıl bı sahtekar oldugumuzu dost
ben hiç küsürat çekmedim ki zaten hayatımda 1700lük oynadım 6 çekicem sonuçlanınca yatarsakDuramadin demi @erhanbey22 gördün mü dost 😂😂 kusurat meselesi 😂
Yatmasin kral o da gelsin inşallahben hiç küsürat çekmedim ki zaten hayatımda 1700lük oynadım 6 çekicem sonuçlanınca yatarsak
En güzeli buara ses soluk yok ibinelerdenboşver ya site adı vermiyorum artık oç dolu hesaplara giriyorlar sonra
yok çanakkale antepliler banlanıyormuşDost antepli misin
@bytako geçilmez 1700 olan da gelir 😂yok çanakkale antepliler banlanıyormuş
aw yavsakları ya ama ahdım var duruşmadan sonra gidicem ziyaretineEn güzeli buara ses soluk yok ibinelerden