- 15,258
- 4,749
- 113
Hadi bitirin boyle
Hallettim ama hep farklı saatler veriyorlarBen kesdim net bişi yok ortada isteninleri halletiyswn soeun cozulurr insallah
Hallettiysen bekelemkden başka çare yok fazla iskillendirmeki problem olmasinHallettim ama hep farklı saatler veriyorlar
Dhaka desen daha uygun olur. Kurban ol o ismeHaydi Muhammed 2 le de bizde rahatliyalim
Daralıyorum rahat yok onlaraHallettiysen bekelemkden başka çare yok fazla iskillendirmeki problem olmasin
Sen niye olayi dini yone çekiyorsun reisDhaka desen daha uygun olur. Kurban ol o isme
İnsallah reisMuhammed ikiyi at azurri bitti zaten avondale de bitti sayılır hadi başka maç oynamak zorunda kalmak istemiyorum
Sana dedim ondan korkuyorum diye inşallah korktuğum başıma gelmezBrodhers maçına kaldi
Dur bakalım belki 2 aticakSana dedim ondan korkuyorum diye inşallah korktuğum başıma gelmez