Vermez alt oynasa enişte vermiştiPenalti vermiyor ibne hakem
Vermez alt oynasa enişte vermiştiPenalti vermiyor ibne hakem
aynen öyleUlan var ya dzekoya icardiye oyuncunun ruzgari golgesi değse çalan hakemlere bak
Rize ile avrupa icin cekisiyorlar bro.rize yenerse bjki geciyor.olmadi gecmis olsunTek kale oynadı yine atamadı bu Beşiktaş ne çöp takım oldu böyle
5-7 gol oldu 10 da 2-1 iptal daha da gol yok bu senaryo neden hep böyle oluyor simülasyonda mı yaşıyoruz yoksa dayıRize ile avrupa icin cekisiyorlar bro.rize yenerse bjki geciyor.olmadi gecmis olsun
Sen sikma caniji ben 2.5 alttan 2 orandan koydumSonuç olarak kaybettik
Hee sigorta yaptın he helal dayı vallaSen sikma caniji ben 2.5 alttan 2 orandan koydum
Meneceri benimSen sikma caniji ben 2.5 alttan 2 orandan koydum
+1000 TL üstü benimHerneyse prenses bonusa girdi