- 34,546
- 19,157
- 113
Ne bilim nerde vurdun awNerde vurduk
Ne bilim nerde vurdun awNerde vurduk
Nerden odul alirsam orda aciyom burda gecen odul aldim onun hatrina bi roll yapacamSen yüz k vursan atmazsin vurdugunuda biliyorum gittin başka forumda ufak bı dağıtım yaptın
Buradan en az 50 ödül almissindir dost . Geçen hangisi onu söyle 😃😃Nerden odul alirsam orda aciyom burda gecen odul aldim onun hatrina bi roll yapacam
Yuh ne 50 kendinle karistirma 🤔🤨Buradan en az 50 ödül almissindir dost . Geçen hangisi onu söyle 😃😃
Geçen yıl i diyorBuradan en az 50 ödül almissindir dost . Geçen hangisi onu söyle 😃😃
Gecen hafta ve bugun isteBuradan en az 50 ödül almissindir dost . Geçen hangisi onu söyle 😃😃
La epeydir odul mu aliyom benGeçen yıl i diyor
La illa ödülle mi rol yapacan 9 k maaş aliyon yap bı rol isteLa epeydir odul mu aliyom ben
Sen beni diğer forumdan da taniman lazım orada da attım sana geçen sene . Senin 10 da 1 im ödülüm yoktur benim burada . Senin kadar ödülüm varsa da ben bir haftada 10 k dağıttım bu forumda . Böyle rollingden sonra ödül kazandıklarıma attım defalarca .Yuh ne 50 kendinle karistirma 🤔🤨
Girme o topa bro.o arkadas seninle o konuda kapisamaz.ben 4 5 yildir burdayim o arkadasi hep boyle etkinliklerde goruyorum daha ne bi cekilisini gordum nede bi roll yaptigini.sadece gelip boyle rollerde yada kuponlarda totem yapiyor o kdr.Sen beni diğer forumdan da taniman lazım orada da attım sana geçen sene . Senin 10 da 1 im ödülüm yoktur benim burada . Senin kadar ödülüm varsa da ben bir haftada 10 k dağıttım bu forumda . Böyle rollingden sonra ödül kazandıklarıma attım defalarca .
Oyle deil eren bazilari uyanikspor.belkide banka hesabinda 500k parasi var adamin ama uyanik iste nasil olsa burda enayiler dagitiyor diyip gelio 50 100 ne kopartsam kardir hesabina gelip takiliyor iste burda.Hayat paylaştıkça güzel
İşte böyle uyardigimizda genelde . Kardeşim durumum olmadı müsait zamanda açacağım gibi cevap gelir normalde de başka seviyeye taşıdılar işiGirme o topa bro.o arkadas seninke o konuda kapisamaz.ben 4 5 yildir burdayim o arkadasi hep boyle etkinliklerde goruyorum daha ne bi cekilisini gordum nede bi roll yaptigini.sadece gelil boyle rollerde yada kuponlarda totem yapiyor o kdr.
Tanimiyom valencia misin yoksaSen beni diğer forumdan da taniman lazım orada da attım sana geçen sene . Senin 10 da 1 im ödülüm yoktur benim burada . Senin kadar ödülüm varsa da ben bir haftada 10 k dağıttım bu forumda . Böyle rollingden sonra ödül kazandıklarıma attım defalarca .
Ss atim miOyle deil eren bazilari uyanikspor.belkide banka hesabinda 500k parasi var adamin ama uyanik iste nasil olsa burda enayiler dagitiyor diyip gelio 50 100 ne kopartsam kardir hesabina gelip takiliyor iste burda.
Yok jorge jesusumTanimiyom valencia misin yoksa
Ne 9 aw kim 9 aliyo sen miLa illa ödülle mi rol yapacan 9 k maaş aliyon yap bı rol iste
Yeme beni KürşatNe 9 aw kim 9 aliyo sen mi