- 4,169
- 1,070
- 113
Tebrikler @Forumbahis3444
Aiscoreda ante yazıyordu lonzo zaten sakatAnteyok kanka karşıda da ball yok
Yok kanka ante yok holiday yok middeleton yok karşıda da en iyi oyuncu ball yokAiscoreda ante yazıyordu lonzo zaten sakat
Charlotte kazanır basılır bu maçaYok kanka ante yok holiday yok middeleton yok karşıda da en iyi oyuncu ball yok
O onun salak kardeşi olabilirAiscoreda ante yazıyordu lonzo zaten sakat
Aynen o kanka iri yarı kaslı tuğlacıO onun salak kardeşi olabilir
Charlotette nbayin açık ara en kötü takımı şuan bence yedeklerle bile milwa yenerCharlotte kazanır basılır bu maça
Kardes sen iyimisin?charlotte 2. Yarilar hep siciyor.en basitinden dunku macina bakTutarsa kasanin yarisini Charlotta basma fikrim var aklimda Charlotte ikinci yari seri yapabilir cok oluyor NBAde bu tarz seyler
Bnce tutarsa cek baska siteye gec.%20 bile kayip bonusu alsan 2k ya yakin para ederTutarsa kasanin yarisini Charlotta basma fikrim var aklimda Charlotte ikinci yari seri yapabilir cok oluyor NBAde bu tarz seyler
Benim kafa işte . NBA bu denenir . Dün Houston phoneixi 14 sayı geriden gelip devirdiTutarsa kasanin yarisini Charlotta basma fikrim var aklimda Charlotte ikinci yari seri yapabilir cok oluyor NBAde bu tarz seyler
Houston la char aynımı Allah aşkınaBenim kafa işte . NBA bu denenir . Dün Houston phoneixi 14 sayı geriden gelip devirdi
Phoneix ile şu anki wilwauke aynı mı Allah aşkınaHouston la char aynımı Allah aşkına