Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Forumbahis3444 / Kasa 1k Hedef 30k

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Jamiry0

Ray'dan çıktık
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,664
2,142
113
Charlotette nbayin açık ara en kötü takımı şuan bence yedeklerle bile milwa yener
Bence lakers ve brooklyni yenebilecek kapasitedeler en kötü derken Houston falan varken sırası var bunlarıb daha 😂
 

Valenciennes

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
42,773
43,934
113
Oubre de iyi hakkını yemeyin lavuğun
 

JustWatch

Bazı şeyler değişmez
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
34,546
19,157
113
Phoneix ile şu anki wilwauke aynı mı Allah aşkına
Emin ol daha kötü milwanin bı düzeni var ante yok middeleton yok holiday yok ama hill var connnagton var portis var gençleri zaten baya iyi brook lopez var phoneix bookerin ayağından tutunmuş gidiyor
 

Marley

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
45,674
28,844
113
Emin ol daha kötü milwanin bı düzeni var ante yok middeleton yok holiday yok ama hill var connnagton var portis var gençleri zaten baya iyi brook lopez var phoneix bookerin ayağından tutunmuş gidiyor
Kanka koku NBA değil mi bunların. NBA da bazen istatistikler de yanıltır kadrolar da . Zaten banko oynasın diye demedim . Ben olsam ben de denerdim . 4 5 oran altında NBA bana hiç gulmuyorn
 

JustWatch

Bazı şeyler değişmez
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
34,546
19,157
113
Kanka koku NBA değil mi bunların. NBA da bazen istatistikler de yanıltır kadrolar da . Zaten banko oynasın diye demedim . Ben olsam ben de denerdim . 4 5 oran altında NBA bana hiç gulmuyorn
Kanka adam 50-100 atmıyor yazık parasına kolay kazanılmıyor bu para
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,482
63,458
113
Adam hic yokdan koydu la parayi.yatirimla yapsa su isi deli para kazanirmis
 

Marley

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
45,674
28,844
113
Kanka adam 50-100 atmıyor yazık parasına kolay kazanılmıyor bu para
Çok haklısın ama herkesin kendi tarzı . Geçen sene ben de 4 k ya çıkıp 2 k Bonanza yaptım 2 k da 6 orana oynadım geldi . Hiç de korkmadım . Bazen 5 orandan yatmak 1.85 den yatmak kadar koymaz 😃
 

Alobar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
10,075
5,751
113
orlando en kötüsü değil an itibariyle oyun olarak en kötü takım net san antonio sakatlıklar etkiledi dökülüyorlar haftalardır
 

JustWatch

Bazı şeyler değişmez
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
34,546
19,157
113
Çok haklısın ama herkesin kendi tarzı . Geçen sene ben de 4 k ya çıkıp 2 k Bonanza yaptım 2 k da 6 orana oynadım geldi . Hiç de korkmadım . Bazen 5 orandan yatmak 1.85 den yatmak kadar koymaz 😃
O anki psikoloji diyelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst