- 11,664
- 2,142
- 113
Bence lakers ve brooklyni yenebilecek kapasitedeler en kötü derken Houston falan varken sırası var bunlarıb daha 😂Charlotette nbayin açık ara en kötü takımı şuan bence yedeklerle bile milwa yener
Bence lakers ve brooklyni yenebilecek kapasitedeler en kötü derken Houston falan varken sırası var bunlarıb daha 😂Charlotette nbayin açık ara en kötü takımı şuan bence yedeklerle bile milwa yener
Emin ol daha kötü milwanin bı düzeni var ante yok middeleton yok holiday yok ama hill var connnagton var portis var gençleri zaten baya iyi brook lopez var phoneix bookerin ayağından tutunmuş gidiyorPhoneix ile şu anki wilwauke aynı mı Allah aşkına
İyi yaptın ana paran çıktı 4 k da kardasinCekim verdim arkadaslar. Cekilis icin bilgi vericem birazdan
Kanka koku NBA değil mi bunların. NBA da bazen istatistikler de yanıltır kadrolar da . Zaten banko oynasın diye demedim . Ben olsam ben de denerdim . 4 5 oran altında NBA bana hiç gulmuyornEmin ol daha kötü milwanin bı düzeni var ante yok middeleton yok holiday yok ama hill var connnagton var portis var gençleri zaten baya iyi brook lopez var phoneix bookerin ayağından tutunmuş gidiyor
Dostum brook ta sadace bı tane adam akıllı pota altı olsun şampiyon olurBence lakers ve brooklyni yenebilecek kapasitedeler en kötü derken Houston falan varken sırası var bunlarıb daha 😂
Kanka adam 50-100 atmıyor yazık parasına kolay kazanılmıyor bu paraKanka koku NBA değil mi bunların. NBA da bazen istatistikler de yanıltır kadrolar da . Zaten banko oynasın diye demedim . Ben olsam ben de denerdim . 4 5 oran altında NBA bana hiç gulmuyorn
Orlando camiası şoktaCharlotette nbayin açık ara en kötü takımı şuan bence yedeklerle bile milwa yener
TebriklerCekim verdim arkadaslar. Cekilis icin bilgi vericem birazdan
İmkansız geçen sene warriorsun yaptığını deniyorlar ama yemezler bu sene morris falan onlarla anca play off kovalar brooklynDostum brook ta sadace bı tane adam akıllı pota altı olsun şampiyon olur
Orlando da çok beğendigim vagner bamba ikilisi var ya bence char la on maç oynasalar önünü alirlarOrlando camiası şokta
San Antonio detroiti de es geçmeyelimOrlando camiası şokta
Çok haklısın ama herkesin kendi tarzı . Geçen sene ben de 4 k ya çıkıp 2 k Bonanza yaptım 2 k da 6 orana oynadım geldi . Hiç de korkmadım . Bazen 5 orandan yatmak 1.85 den yatmak kadar koymaz 😃Kanka adam 50-100 atmıyor yazık parasına kolay kazanılmıyor bu para
Morris şuan broklynin en kötü oyuncusu ya izleyin birazİmkansız geçen sene warriorsun yaptığını deniyorlar ama yemezler bu sene morris falan onlarla anca play off kovalar brooklyn
O anki psikoloji diyelimÇok haklısın ama herkesin kendi tarzı . Geçen sene ben de 4 k ya çıkıp 2 k Bonanza yaptım 2 k da 6 orana oynadım geldi . Hiç de korkmadım . Bazen 5 orandan yatmak 1.85 den yatmak kadar koymaz 😃