- 80,979
- 54,137
- 113
Sen yürü etkinlik peşinde koşup çekememezlik yapmaya devam et😂 bişey ürür kervan yürür@UnLnvited @SabriBey e de ben söz verdim puajaha aynen
2 ay sonra kod kovalarsın 🤣🤣Sen yürü etkinlik peşinde koşup çekememezlik yapmaya devam et😂 bişey ürür kervan yürür
Bolşans hocam konuyu kapatTeşekkürler @tango35 😁 maç yok fazla denedik gene de şansımızı Ekli dosyayı görüntüle 744128
Lazim degilmis dost zaten gorduk, soz verdin 1 hafta bekledik seni bide marifetmis gibi sacma sapan seyler yaziosun. Tanimis olduk senide eyvallah. Iyi gunler sana😂😂😂 çok da lazımdın sapriiiii ne olur savun ne olur
Kod mu 😂😂😂 la beni tanımayan insanlara biyerimle gülüyorum neyse bol şans2 ay sonra kod kovalarsın 🤣🤣
Gül gül . Gülmek iyidir ama filmin sonunda herkes ağlıyor unutma dost. Sana da Bol şansKod mu 😂😂😂 la beni tanımayan insanlara biyerimle gülüyorum neyse bol şans
Bazılarına 3 5 kuruş atmadık diye ahkamlara bak. Valla bak ben bu yüzden etkinlik dağıtım Falan yapmıyordum daha da yapmam benim için davos bitmiştir.Bolşans hocam konuyu kapat
TamamGül gül . Gülmek iyidir ama filmin sonunda herkes ağlıyor unutma dost. Sana da Bol şans
Paranın özgüveni nedir diye sorsalar bu mesajı gösteririm 🤣🤣🤣Sen yürü etkinlik peşinde koşup çekememezlik yapmaya devam et😂 bişey ürür kervan yürür
Davos benim şahsi meselem bunuda böyle bilesiniz bidahada davosu karıştırmayalımBazılarına 3 5 kuruş atmadık diye ahkamlara bak. Valla bak ben bu yüzden etkinlik dağıtım Falan yapmıyordum daha da yapmam benim için davos bitmiştir.
Yanlış yapıyorsun. Yanlış konuşuyorsun. Parayla adam olunmuyor ne burada ne başka bir yerde.Sen yürü etkinlik peşinde koşup çekememezlik yapmaya devam et😂 bişey ürür kervan yürür
En azindan karakterimiz var lafimiz laftir dost bizim yaptigimiz etkikligide kimse yapmiyor sen hic merak etmeSen yürü etkinlik peşinde koşup çekememezlik yapmaya devam et😂 bişey ürür kervan yürür
Sabri bey senin nezdinde de tüm pokerci dostlara tek bir şey söylemek istiyorum. Bundan böyle her koyunun kendi bacağından asıldığını bilmek hepimize farz olduğunu anladığınızı düşünüyorum. Kazanan da kendine kaybeden de poker için kimseden bir şey beklememek en doğrusu.Lazim degilmis dost zaten gorduk, soz verdin 1 hafta bekledik seni bide marifetmis gibi sacma sapan seyler yaziosun. Tanimis olduk senide eyvallah. Iyi gunler sana
Bugunun yarinida var unutma..
İyi dedin Joe 👊🏻Beyler konuyu uzatmayın kalp kırmayın yarın burdan üzülerek gitmezsniz
Konuyu bilmeden salça olmaya gerek yok. Para yoktu düne kadar dün başladım 50 k ile 200 yaptım. Sabah da fatihterim bi kişi daha vardı onlara sözüm düşmesin diye attım sabri penguen offlinedı. Sonra oyuna girdim 400k aldım takip edenlere de etkinlik yaptık. Direk konuya gelip bilip bilmeden atmaya başlanırsa ters de konuşurum düz de konuşurum. İyilik bazen bazı insanlara yaramıyor hele forumdaYanlış yapıyorsun. Yanlış konuşuyorsun. Parayla adam olunmuyor ne burada ne başka bir yerde.
Bu arada itte babandirSen yürü etkinlik peşinde koşup çekememezlik yapmaya devam et😂 bişey ürür kervan yürür
Genel yazalım dost bu dünyaya doğarken ağlayarak geldin dimi kimse o gün yanında değidi o gün yanında olmayanı bugünde aramaya gerek yok hayırlı cumalarSabri bey senin nezdinde de tüm pokerci dostlara tek bir şey söylemek istiyorum. Bundan böyle her koyunun kendi bacağından asıldığını bilmek hepimize farz olduğunu anladığınızı düşünüyorum. Kazanan da kendine kaybeden de poker için kimseden bir şey beklememek en doğrusu.