Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Fterim1905 | Kasa 228 Hedef 2-3 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SabriBey

✪Apartman Yöneticisi✪
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
14,185
11,713
113
😂😂😂 çok da lazımdın sapriiiii ne olur savun ne olur
Lazim degilmis dost zaten gorduk, soz verdin 1 hafta bekledik seni bide marifetmis gibi sacma sapan seyler yaziosun. Tanimis olduk senide eyvallah. Iyi gunler sana

Bugunun yarinida var unutma..
 

tango35

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,188
3,440
113
Bolşans hocam konuyu kapat
Bazılarına 3 5 kuruş atmadık diye ahkamlara bak. Valla bak ben bu yüzden etkinlik dağıtım Falan yapmıyordum daha da yapmam benim için davos bitmiştir.
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,501
36,984
113
Bazılarına 3 5 kuruş atmadık diye ahkamlara bak. Valla bak ben bu yüzden etkinlik dağıtım Falan yapmıyordum daha da yapmam benim için davos bitmiştir.
Davos benim şahsi meselem bunuda böyle bilesiniz bidahada davosu karıştırmayalım
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,501
36,984
113
Beyler konuyu uzatmayın kalp kırmayın yarın burdan üzülerek gitmezsniz
 

Bloodsuckers

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
23,041
11,695
113
Lazim degilmis dost zaten gorduk, soz verdin 1 hafta bekledik seni bide marifetmis gibi sacma sapan seyler yaziosun. Tanimis olduk senide eyvallah. Iyi gunler sana

Bugunun yarinida var unutma..
Sabri bey senin nezdinde de tüm pokerci dostlara tek bir şey söylemek istiyorum. Bundan böyle her koyunun kendi bacağından asıldığını bilmek hepimize farz olduğunu anladığınızı düşünüyorum. Kazanan da kendine kaybeden de poker için kimseden bir şey beklememek en doğrusu.
 

tango35

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,188
3,440
113
Yanlış yapıyorsun. Yanlış konuşuyorsun. Parayla adam olunmuyor ne burada ne başka bir yerde.
Konuyu bilmeden salça olmaya gerek yok. Para yoktu düne kadar dün başladım 50 k ile 200 yaptım. Sabah da fatihterim bi kişi daha vardı onlara sözüm düşmesin diye attım sabri penguen offlinedı. Sonra oyuna girdim 400k aldım takip edenlere de etkinlik yaptık. Direk konuya gelip bilip bilmeden atmaya başlanırsa ters de konuşurum düz de konuşurum. İyilik bazen bazı insanlara yaramıyor hele forumda
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,501
36,984
113
Sabri bey senin nezdinde de tüm pokerci dostlara tek bir şey söylemek istiyorum. Bundan böyle her koyunun kendi bacağından asıldığını bilmek hepimize farz olduğunu anladığınızı düşünüyorum. Kazanan da kendine kaybeden de poker için kimseden bir şey beklememek en doğrusu.
Genel yazalım dost bu dünyaya doğarken ağlayarak geldin dimi kimse o gün yanında değidi o gün yanında olmayanı bugünde aramaya gerek yok hayırlı cumalar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst