Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Tahmin Galatasaray & Fenerbahçe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uzman3333

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,823
8,584
113
Bu maçı gs alırsa lig biter bu yüzden baronlar buna izin vermez. sonuç olarak son maça kadar hecanın sürmesi sponsorlar yayıncı kuruluşlar ve kulüpler için bir rant kapısı, futbol zaten sadece seyirciler ve taraftarlar için duygu ve rekabet içerir, diğerleri için tamamen bir tiyatro ve kazanç kapısı, bu sebepler göz önü de bulundurulunca

Puan farkı 4, maç berabere biterse yine heyecan devam eder ama %100 heyecan uyandırmaz ama fb maçı kazanırsa ve puan farkı 1 olursa işte o zaman son maça kadar heyecan, merak ve rant tavan yapar

bir fenerbahçeli olarak söylüyorum ki bu maç 1 hafta boyunca oynansa normal koşullarda müdahalesiz FB bu maçı asla kazanamaz ama yukarıda söylediklerim göz önüne alınınca maç sonucu Fenerbahçe kazanır, öyle yada böyle kazanacak, gerekirse gs kendi kalesine gol atacak maçı fenere verecek

BOL ŞANS
 

Bernardo1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,165
3,086
113
Osimheni Galatasaray' ı iç sahada Fenerbahçe nasıl yenecekmis hamıma..
 

Bonanza

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,966
1,401
113
Galatasaray/ Fenerbahçe maçı
Galatasaray( 71) puan
Fenerbahçe (67) puan
Puan fark 4 yani oyun şu şekilde olacaktır Galatasaray kaliteli kadrosu Fenerbahçe ceza sahası asla sokmaz zaten girsede gol atacak kapasite yok kerem var diyelim biz kerem gibi adamları yedekte tutuyoruz siz düşünün gerisi okadar kadro kalitesi düşük Fenerbahçe son 3 maçı baktığımızda gol sorunu büyük golcüleri yok Galatasaray gelince orta saha hakimiyeti ve bunaltıcı bir oyunla Fenerbahçe ceza sahasından çıkarmaz Galatasaray istediği oyun olacak beraberlik galibiyet için sahaya çıkmaz sonuçta derbi rakip Fenerbahçe oyunu kontrol altına alıcaktır Fenerbahçe tabiki oyun kalitesi oyıncu kalitesi ortada malesef ezik bir oyun sergileyecek Galatasaray
İlk yarı kontrol bir futbol ikinci yarı daha etkili olacaktır ve pozisyon lar bulacak 1 gol atacak diye düşünüyorum eğer olurda atamazsa MS 0-0 diye düşünüyorum yani yaparlarsak
Galatasaray evinde kadro kalitesi ve ev avantajı olarak hükmedecektir
Derbinin yıldızları ise
simgo/ Abdülkerim /torreira
Lang/ sane olacaktır
 

berkays7

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
12,453
3,830
113
Galatasaray 1-3 Fenerbahçe

Galatasaray 10 kişi kalır fener penaltı kazanır çünkü ben fenerbahçeyi tutuyom usta
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst