- 5,823
- 8,584
- 113
Bu maçı gs alırsa lig biter bu yüzden baronlar buna izin vermez. sonuç olarak son maça kadar hecanın sürmesi sponsorlar yayıncı kuruluşlar ve kulüpler için bir rant kapısı, futbol zaten sadece seyirciler ve taraftarlar için duygu ve rekabet içerir, diğerleri için tamamen bir tiyatro ve kazanç kapısı, bu sebepler göz önü de bulundurulunca
Puan farkı 4, maç berabere biterse yine heyecan devam eder ama %100 heyecan uyandırmaz ama fb maçı kazanırsa ve puan farkı 1 olursa işte o zaman son maça kadar heyecan, merak ve rant tavan yapar
bir fenerbahçeli olarak söylüyorum ki bu maç 1 hafta boyunca oynansa normal koşullarda müdahalesiz FB bu maçı asla kazanamaz ama yukarıda söylediklerim göz önüne alınınca maç sonucu Fenerbahçe kazanır, öyle yada böyle kazanacak, gerekirse gs kendi kalesine gol atacak maçı fenere verecek
BOL ŞANS
Puan farkı 4, maç berabere biterse yine heyecan devam eder ama %100 heyecan uyandırmaz ama fb maçı kazanırsa ve puan farkı 1 olursa işte o zaman son maça kadar heyecan, merak ve rant tavan yapar
bir fenerbahçeli olarak söylüyorum ki bu maç 1 hafta boyunca oynansa normal koşullarda müdahalesiz FB bu maçı asla kazanamaz ama yukarıda söylediklerim göz önüne alınınca maç sonucu Fenerbahçe kazanır, öyle yada böyle kazanacak, gerekirse gs kendi kalesine gol atacak maçı fenere verecek
BOL ŞANS