- 7,926
- 2,644
- 113
Hiç inancım olmasa da Fenerbahçe 3-2 alır gibi hissiyat var içimde
Kaçırdı 🤣🤣🤣Fener penaltı
Var a gittmi hakem penaltıdaFener penaltı
Gitti var dan verdiVar a gittmi hakem penaltıda
İyi b10 2000 frebet geldi demek😀Gitti var dan verdi
GitmediVar a gittmi hakem penaltıda
Gitti var dan verdi
O sayılmıyor o zaman demek ki daha önce hiç oynamadım var ama penaltı var dan verdilerMonitöre gitmedi
İnş gider o zaman😀Monitöre gitmedi