- 10,981
- 6,273
- 113
Kardeş az öncede dedim gözlüklerini kullanmakta fayda varGöremiyorum, neredesin?
Kardeş az öncede dedim gözlüklerini kullanmakta fayda varGöremiyorum, neredesin?
Para ver, alacak param yok apla.Kardeş az öncede dedim gözlüklerini kullanmakta fayda var
Bencede yok krizdeyim kumar oynamam lazımPara ver, alacak param yok apla.
yok valla 5 kurus param yok deneme bonusu arıyorm smdiŞimdi üç beş bin para almış kumardan burnu havada kim ne derse gülüp geçiyor yarın bir gün bir tane konuda ciddi birşey yazsa yine aynı cevapları versek direk küfür ile karşılar. Bu tip insanlarla diyalog kurmayın aksine Allah'ın selamını bile alıp vermeyin insan başına herşey getirebilecek tipler bunlar
Çözümü basit, oynama.Bencede yok krizdeyim kumar oynamam lazım
Çok haklısın testoŞimdi üç beş bin para almış kumardan burnu havada kim ne derse gülüp geçiyor yarın bir gün bir tane konuda ciddi birşey yazsa yine aynı cevapları versek direk küfür ile karşılar. Bu tip insanlarla diyalog kurmayın aksine Allah'ın selamını bile alıp vermeyin insan başına herşey getirebilecek tipler bunlar
Bu adam var ya bu adam oyunu icat eden adam.Şimdi üç beş bin para almış kumardan burnu havada kim ne derse gülüp geçiyor yarın bir gün bir tane konuda ciddi birşey yazsa yine aynı cevapları versek direk küfür ile karşılar. Bu tip insanlarla diyalog kurmayın aksine Allah'ın selamını bile alıp vermeyin insan başına herşey getirebilecek tipler bunlar
Oynamayınca etrafa zarar veriyorumÇözümü basit, oynama.
Kopyala yapıştır atma kendi şiirin yokmuBugün 23 Nisan
Neşe doluyor insan.
Yarın 24 Nisan
Hayret ediyor insan.
Öbürsü gün 25 Nisan,
Şaşırıyor insan!🤣🤣
Çok haklısın testo
Siz harbiden çok şe.z oldunuz ha 🤣🤣🤣Bu adam var ya bu adam oyunu icat eden adam.
Maalesef yok keşke olsa. Seneye 23nisanda yazarım birtaneKopyala yapıştır atma kendi şiirin yokmu
Bu sefer biz haklıyız testo vâr ol 🤣Siz harbiden çok şe.z oldunuz ha 🤣🤣🤣
Moralim yokken güldürüyorsunuz sıpalar bsbsbdbd
Şimdiden yazmaya başlaMaalesef yok keşke olsa. Seneye 23nisanda yazarım birtane
Niye moralin yok abi, sorun nedir?Siz harbiden çok şe.z oldunuz ha 🤣🤣🤣
Moralim yokken güldürüyorsunuz sıpalar bsbsbdbd
Bunlar hep parasızlıktan.Yağdı yağmur çaktı şimşek herkes şair olmuş be
Aynı döngüler hepimizin ortak sorunlarıNiye moralin yok abi, sorun nedir?
Niye moralin yok abi, sorun nedir?