- 48,801
- 20,177
- 113
Sen yap kardom başarırsın umarım , şans yanında olsun maçlar güzel sindire sindire bak icabına🙏🍀Eyvallah Şahin'im bir rol yapalım foruma hayat verelim
Sen yap kardom başarırsın umarım , şans yanında olsun maçlar güzel sindire sindire bak icabına🙏🍀Eyvallah Şahin'im bir rol yapalım foruma hayat verelim
Eyvallah osimenim umarım şans getirir hepimize kazanıp 50 kişiye dahitirizŞansin bol olsun dost
Rol açacak mısın açacaksan takip edeceğim Fero getirelim senin buradaAmacımız o dost hep birlikte kazanalim
Takma bu kadar secılenlerde bızım arkadasımız hepımız aynı gemıdeyızDost enfazla yazan almıyor adam herkese ulaşmaya çalışıyor yoksa iki roldede benim enaz birtanesinde çıkmam lazımdı helal olsun enguzelide böyle
İnşallah dost bol şanslar sana🙏Eyvallah osimenim umarım şans getirir hepimize kazanıp 50 kişiye dahitiriz
dıgermkuponlar güzel degıl mı kral ahaha@kalabak22 güzel bı kupon gelirmi dost
yok baba özkan daha çok kuru istedi ondan ona gittiDost enfazla yazan almıyor adam herkese ulaşmaya çalışıyor yoksa iki roldede benim enaz birtanesinde çıkmam lazımdı helal olsun enguzelide böyle
Metin on numara bir laf konuştum Bak şimdiTakma bu kadar secılenlerde bızım arkadasımız hepımız aynı gemıdeyız
müroooooRol açacak mısın açacaksan takip edeceğim Fero getirelim senin burada
Prensesci buralarda mıydı dostdıgermkuponlar güzel degıl mı kral ahaha
Yok takmıyorum dost zaten dikkat ettiysen taktir ettim hatta dün senin konudada enfazla mesaj atan bendim ama netherlans tercih ettin sansdan tebrikler dedim art niyet atamam benTakma bu kadar secılenlerde bızım arkadasımız hepımız aynı gemıdeyız
Sülo kurtar bizi Sülomürooooo
yakacam bugun ortaligi 😂Sülo kurtar bizi Sülo
bence de kral çık gez hava güzelseyok baba özkan daha çok kuru istedi ondan ona gitti
en çok kuruyu istememiz lazım da
daha fazla hapis olamam ya başlarım parasına aç kalırım daha iyi geyik yapıyoruz şurda zaten
herkesin çarşısına pazar versin Allah
Kanka adam gol olunca anında yazdı takıpteydıYok takmıyorum dost zaten dikkat ettiysen taktir ettim hatta dün senin konudada enfazla mesaj atan bendim ama netherlans tercih ettin sansdan tebrikler dedim art niyet atamam ben
Ortalığı değil Dyakacam bugun ortaligi 😂
Şansın bol olsun kanka@kalabak22 ödülüm geldi teşekkürler ben gidiyorum rol açmaya herkesi beklerim