- 4,961
- 4,241
- 113
Dünya rekoru gelir mi sizce?
7 8 gol atar gibi Kanada ufak miktar denicem
7 8 gol atar gibi Kanada ufak miktar denicem
5.yada 6 yı zorlar gibi sanki bana göre Belli olmuyor İsviçre maçına baksana 70den sonra 5 golDünya rekoru gelir mi sizce?
7 8 gol atar gibi Kanada ufak miktar denicem
deplasman 1 gol atar katar Arap takımı bir kontra atakta gol bulabilir.Dünya rekoru gelir mi sizce?
7 8 gol atar gibi Kanada ufak miktar denicem
tek kale ama şansa bağlı gollerin 3 üde şans golüydü bakmaDünya rekoru gelir mi sizce?
7 8 gol atar gibi Kanada ufak miktar denicem
Çok kırıcı bencil ve çıkarci yorumu bu. Üzüldüm bilesinUfak deniceksen niye soruyorsun kardesım bize yüklü basacak adam lazım
Yok ya adamlar ceza sahası içinde oynuyor maçı. En kötü 1 penaltı da gelir bu maçta. Katar'in kadro ulusal kadro. Bir tane globalde oynayan adam yok. Sol kanatta 50 kez çalım yedi eleman. Öyle defans mi olur. Az biraz şans yaver giderse 10 bile gelirtek kale ama şansa bağlı gollerin 3 üde şans golüydü bakma
Valla kendi evlerinde olduğu için ve tarihi rekor kırmak için ben olsam zorlardim. Onlar da keyif alıyor oynarken dikkat ettiysen. İlk kez öne geçip saldıran takım gördüm. Skoru yakalayip herkes geri yaslaniyorGelemez en fazla 5 olur niye yorulsunlar İsviçre maçları liderlik için oynayacaklar kasmazlar
Ne alaka anlamadımÇok kırıcı bencil ve çıkarci yorumu bu. Üzüldüm bilesin
10 kişi kaldı dost. Orta sahayi gecemiyorlar kideplasman 1 gol atar katar Arap takımı bir kontra atakta gol bulabilir.
Daha iyi yha kontra atak takımı isvicreye attı 26 orandan unutma10 kişi kaldı dost. Orta sahayi gecemiyorlar ki
Kontra atak takımı ne demek biliyor muyuz dostum 10 kişi kalan katar ilk yarı 3 yedi Kanada durmadan hücum yapıyor ve katar ileri uçtaki tek forvetin çıkarıp stoper aldı daha iyi olan kısmı neresi. İsviçre maçı 1 farkla gidiyordu duran toptan buldu burada ileri cikamiyor dahaDaha iyi yha kontra atak takımı isvicreye attı 26 orandan unutma
Ben atacağına inanıyorumKontra atak takımı ne demek biliyor muyuz dostum 10 kişi kalan katar ilk yarı 3 yedi Kanada durmadan hücum yapıyor ve katar ileri uçtaki tek forvetin çıkarıp stoper aldı daha iyi olan kısmı neresi. İsviçre maçı 1 farkla gidiyordu duran toptan buldu burada ileri cikamiyor daha
Sana şöyle söyleyim katar bu maçta gol atsın sana benden helalinden 500 TL 😄Ben atacağına inanıyorum
Tamam anlaştıkSana şöyle söyleyim katar bu maçta gol atsın sana benden helalinden 500 TL 😄