- 26,201
- 27,461
- 113
Kuponun yoksa dalga geçicem biraz2-0 oldu gese şampiyon
Kuponun yoksa dalga geçicem biraz2-0 oldu gese şampiyon
Ya bende bak geçen hafta trabzonu izledim bi kere birde bu hafta feneri yani normal değil bu takımın 2. Olması bak birde şampiyonluk filan diyorlar yazık garibanlar, cidden fener 2. Biterse araştırılması lazım hak etmediği bir 2. Lik net bir şekilde bellimaç izlemem normalde maça bakıyorum bu fener nasıl top oynuyor usta, mahalle maçı gibi maç izledim bunlar nasıl 2.sırada diye sorgulayıp duruyorum
Ama gel gör ki 2 2 biter mal gibi nagmaglup 2nci 🤣Oranlar hala 1.5 ye 6.40 abi çok saçma cidden para olsa 200 k basılır gümrüğe
Talisca sakat cahil cahil yorum yapma bariMaç sonucunu söylüyorum 2-4 yada 2-5 2. Yarı ilk yarı olmayan ascensio ve talisca olucak büyük ihtimalle ve Aaa ne şaşırtici FB galip geçen haftaki Samsun maçina bakın beyler yapmayın.
zor mümkün değil gibi görünüyorAma gel gör ki 2 2 biter mal gibi nagmaglup 2nci 🤣
Yedrmezler gümrüğe 3 puanı da alamaz zaten fb klasik berberlikzor mümkün değil gibi görünüyor
burası kadıköy değil hacı ama bu hafta çeviremez kuponun var biliyorum umarım gelir ne diyeyim.Maç sonucunu söylüyorum 2-4 yada 2-5 2. Yarı ilk yarı olmayan ascensio ve talisca olucak büyük ihtimalle ve Aaa ne şaşırtici FB galip geçen haftaki Samsun maçina bakın beyler yapmayın.
Seninde kafa basmıyor sanki pekFener çevirir ikinci yarı bir iki yere telefon açarlar tamam Karagümrük 10 tane kırmızı yer 🤣
Talisca yok verem olmuşMaç sonucunu söylüyorum 2-4 yada 2-5 2. Yarı ilk yarı olmayan ascensio ve talisca olucak büyük ihtimalle ve Aaa ne şaşırtici FB galip geçen haftaki Samsun maçina bakın beyler yapmayın.
Çevirir fener alıştık artıkSeninde kafa basmıyor sanki pek
Tempo yok maçta olmazFener lehine penaltı, kırmızı kart
Karagümrük aleyhine kendi kalesine gol
Bu 3 ihtimalde en az ikisi olacak
Oranlar 1.6 a çıktı ciddi manada bu maçta birşeyler dönecek şirket el atacak çok bariz belli 1.3 du bi ara şimdi 1.6 oldu gümrük yener şu an devre arası neler dönüyor acebaAma gel gör ki 2 2 biter mal gibi nagmaglup 2nci 🤣
Tempoyla ne alakası var dostTempo yok maçta olmaz