Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol M.City & Galatasaray Oranlar Hk.

Bernardo1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,166
3,086
113
Citynin ilk 8 hedefi var
Herifler sezonun en önemli maçı diyor
GS prestij için oynayacak
Citynin defans bölgesi çok eksik
Stoperleri dağınık
Defansif orta sahalari hiç yok
Anlık en kötü oldukları yer gsnin en güçlü yeri
İngilizler bile orandan şaşkın
 

rekalove

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
605
283
63
Haaland kaleyi bulan sut 4.5 üst oynadım 11 oran
 

Leoisa18

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,950
8,249
113
Ulan kaş yaşındayız çocuk gibi heyecanlıyım yemin ederim ne güzel şey galatasaraylı olmak yarın futbol denen dünyanın mabedinde Belkide en büyük şovunun birinde Manchester city gibi bir takımın evinde etihatta Manchester city- Galatasaray maçı izlicez sadece bir maç değil bir 3 puan değil artık Türk takımları olarak Türk olarak bu futbolda şimdikinden çok daha fazlasını hakediyoruz bir maç dan çok bir başkaldırış olmalı inanıyorum ki aslanlar gibi mücadele edicez etmedikmi 7-8 atar denen liverpolu yendik kendi evinde old traforta ünitedi yendik evimizde tottenhamı yendik yarın city neden olmasın yenmek var yenilmek var futbolun kuralı bu yarın bence hem taraftırlık duygusunun hemde türklük duygusunu iliklerimize kadar hissedeceğimiz bir akşam olucak inanıyorum… başarılar Galam 💛❤
 

hkmtgnl

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,510
10,408
113
cityi iyi tanıyan ilkay ve sanemiz var city eğer boda maçındaki gibi düşük yakalarsak yeneriz. citynin ve gsnin ilk hedefi puan almak maçtan. o yüzden kısır ortada maç bekliyorum.
 

milagroan

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,768
1,189
113
Bu maçın oranlarına baktınız mı sizce normal mi citye yasalda 1.05 ganyan verilmiş
GS'nin deplasmanda Frankfurt'tan 5 yemesi (Başka da galibiyetleri yok), Monaco yenilgisi, City'nin galibiyet ihtiyacı vs birleşince, 1.05 normaldir... Bu arada 1.07 olmuş
 

CodyRhodes

indusputed
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,579
1,078
113
duygusallığa gerek yok 4-1 city alır haaland hattirck
 

fname55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,145
1,037
113
1.05 orandan çok yatmisligim var yasalda
 

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,170
27,439
113
Skor veriyorum rez alın city 2-3 GALATASARAY
 

aslan17

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,665
1,264
113
normal oran sasırtıcı degıl cıty 3 sene oncekı cıty olsaydı 10 0 bıterdı net yenı rekor gelırdı ama malesef cıtyde dagıldı oyuncular cok dagıldı yenı kadro uyum saglamaya calısıyor benmn tahmınım duz bıtırmezler bu macı ıy 0-1 gs ms 4 2 cıty kazanır zaten 60 dan sonra oyundan dusuyoruz bız 60 dan sonra premıer lıg takımıda 3x e gecıyor o yuzden bence 2den1 guzel sısteme gıder ama bnko dersenız 3.5 ust ne varsa bas..
 

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,606
1,194
113
herkes cıtye handıkap oynucak 1 farkla kazanıcak cıty veya berabere bıtıcek
 

Nur2461

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
1,022
111
63
Ulan kaş yaşındayız çocuk gibi heyecanlıyım yemin ederim ne güzel şey galatasaraylı olmak yarın futbol denen dünyanın mabedinde Belkide en büyük şovunun birinde Manchester city gibi bir takımın evinde etihatta Manchester city- Galatasaray maçı izlicez sadece bir maç değil bir 3 puan değil artık Türk takımları olarak Türk olarak bu futbolda şimdikinden çok daha fazlasını hakediyoruz bir maç dan çok bir başkaldırış olmalı inanıyorum ki aslanlar gibi mücadele edicez etmedikmi 7-8 atar denen liverpolu yendik kendi evinde old traforta ünitedi yendik evimizde tottenhamı yendik yarın city neden olmasın yenmek var yenilmek var futbolun kuralı bu yarın bence hem taraftırlık duygusunun hemde türklük duygusunu iliklerimize kadar hissedeceğimiz bir akşam olucak inanıyorum… başarılar Galam 💛❤
Duygulandm lan valla
 
Üst