Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol M.City & Galatasaray Oranlar Hk.

kara23

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
7,983
3,843
113
9 0 olsunda bjk nin rekoru kırılsın 😄
 

mamican66

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,540
2,604
113
normal oran sasırtıcı degıl cıty 3 sene oncekı cıty olsaydı 10 0 bıterdı net yenı rekor gelırdı ama malesef cıtyde dagıldı oyuncular cok dagıldı yenı kadro uyum saglamaya calısıyor benmn tahmınım duz bıtırmezler bu macı ıy 0-1 gs ms 4 2 cıty kazanır zaten 60 dan sonra oyundan dusuyoruz bız 60 dan sonra premıer lıg takımıda 3x e gecıyor o yuzden bence 2den1 guzel sısteme gıder ama bnko dersenız 3.5 ust ne varsa bas..
Yav futboldan bukadar anlamayacan işte 3 sene önceki city kimi 10-0 yenmiş amk cl de Galatasaray ın kadrosuna bak bi ergene veli meşrep spor sanıyon herhalde Galatasaray ı yeni rekor gelir miş miş laflara bak futbol gurmesinin
 

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
3,117
2,535
113
Eğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
 

Daimon

Moderator
Yönetici
Moderatör
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
131,593
92,895
113
1769589860525.png

Galatasaray İngiliz kulüplerini seviyor 🧐
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Bu maçın oranlarına baktınız mı sizce normal mi citye yasalda 1.05 ganyan verilmiş
Bence normal değil. Çünkü City çok kötü bir dönemden geçiyor. İyi döneminde verilebilecek bir oran bu

Gene de City yener gibi duruyor ama Gs puan alabilirse büyük bir sürpriz olmaz
 

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
3,117
2,535
113
Eğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
Hatta görüyorum ve arttırıyorum ne kadar beğenmesem de BAY+Arda güler gol atara 100 lira üfleyin jojoda kale arkasına sarkar markar atar BAY
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Eğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
City gibi bir takıma karşı pas oyunu oynamak zaten intihar olur. Topu rakibe verip arkada disiplinli sağlam bir savunmayla bekleyip hızlı kontralarla gol bulmaya çalışırlarsa sıkıntı çıkartırlar

Bunu için futbol filozofu olmaya da gerek yok. Çünkü rakip pas oyununa daha yatkın. Gs bunu yaparsa madara olur. Mourinho bunu yaparak Porto ve İnterle şl kupası kaldırdı. Gücün rakipten azsa topu rakibe bırakıp geride sağlam durarak kontra kovalarsın
 

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
3,117
2,535
113
City gibi bir takıma karşı pas oyunu oynamak zaten intihar olur. Topu rakibe verip arkada disiplinli sağlam bir savunmayla bekleyip hızlı kontralarla gol bulmaya çalışırlarsa sıkıntı çıkartırlar
Rodrisiz city çok saçmaladı. Defanssız da nasıl saçmaladıklarına sahne olan maçlar izledik ligde ya da avrupada. Hani senin de dediğin gibi topu rakibe verip orta sahada baskı kur osimhen- Barış alperle kaleye koştur. Okan Burak gram hoca değil de bunu kör oynatır. Bu şekilde bir maç da ben GS'nin en az 1-2 gol bulacağına inanıyorum. Foden - Haaland - Doku hayvan modunu açmazsa gecenin sürprizi bu maçta
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,326
2,878
113
City 1.0 yener dünya yatar yada 1.1 biter. İdda tiyatro artık isterse City 1.0 A bile ilk 8 garanti olsun ama bahis devreye girince 8 e girmek yerine paraya bakar ve 0.0 bile bitirir.
 

lamineyamal

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
7,435
4,588
113
Eğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
1000 orandi o jojoda GS yanlışlıkla 1-0 kazanıp golude osimen atarsa gelir oluru var
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Rodrisiz city çok saçmaladı. Defanssız da nasıl saçmaladıklarına sahne olan maçlar izledik ligde ya da avrupada. Hani senin de dediğin gibi topu rakibe verip orta sahada baskı kur osimhen- Barış alperle kaleye koştur. Okan Burak gram hoca değil de bunu kör oynatır. Bu şekilde bir maç da ben GS'nin en az 1-2 gol bulacağına inanıyorum. Foden - Haaland - Doku hayvan modunu açmazsa gecenin sürprizi bu maçta
Rodri olmasa bile City orta sahasında pas oyununa yatkın oyuncular var ve bunu Gs'den çok daha iyi yapıyorlar. Gücün, meziyetlerin rakipten azsa yapılacak şey topu rakibe bırakıp geride sağlam durarak hızlı kontralarla gol bulmaya çalışmak olur. Yunanistan Euro 2004'ü kazandı bu şekilde. Mourinho da Porto'da şl kupası kaldırdı

Gücün rakipten azsa topu rakibe bırakmaktan başka çare yok
 

yagolcuk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
3,117
2,535
113
1000 orandi o jojoda GS yanlışlıkla 1-0 kazanıp golude osimen atarsa gelir oluru var
Gs ve karabağ kazanır 5000miş haklısın. Osimhen 2 tane atsa 2-1 kazansa diye senaryo var kafamda. Ya osimhen ya da BAY golüne fena yükseldim ben sabahtan hayırlısı. Yukarda arkadaşın biri paylaşmış Haaland 4.5 isabetli şut 11 oran da çok tatlıymış

Rodri olmasa bile City orta sahasında pas oyununa yatkın oyuncular var ve bunu Gs'den çok daha iyi yapıyorlar. Gücün, meziyetlerin rakipten azsa yapılacak şey topu rakibe bırakıp geride sağlam durarak hızlı kontralarla gol bulmaya çalışmak olur. Yunanistan Euro 2004'ü kazandı bu şekilde. Mourinho da Porto'da şl kupası kaldırdı

Gücün rakipten azsa topu rakibe bırakmaktan başka çare yok
2004 euro izlediysen eğer sadece o taktik değil duran toplardan buldu golleri yunanistan %80 devamında da kalecileri ve sadece defansla şampiyon oldular portekizde hem açılış hem finalde portekizi yenerek.

Mourinho portosu da eğer izlediysen onu da kadrosu çok kötü değildi aslında.

Rodri konusunda da yatkın oyuncular var ama Rodrisiz o pas oyunu patladı sakatlandıktan sonra boş yere Guardiola aylarca ağlamadı Rodri gitti takım bitti diye. Gs bozacak kalitede. Kıssadan hisse örneklerine katılmasam da diğer bütün konularda haklısın. Bakalım gece ne getirecek bize
 
Üst