- 7,983
- 3,843
- 113
9 0 olsunda bjk nin rekoru kırılsın 😄
Adamlarin savunma hattindaki oyuncular yok dost baya bi kadro değişmiş GS yenedebilir9 0 olsunda bjk nin rekoru kırılsın 😄
Gorusuruz yarın9 0 olsunda bjk nin rekoru kırılsın 😄
Yav futboldan bukadar anlamayacan işte 3 sene önceki city kimi 10-0 yenmiş amk cl de Galatasaray ın kadrosuna bak bi ergene veli meşrep spor sanıyon herhalde Galatasaray ı yeni rekor gelir miş miş laflara bak futbol gurmesininnormal oran sasırtıcı degıl cıty 3 sene oncekı cıty olsaydı 10 0 bıterdı net yenı rekor gelırdı ama malesef cıtyde dagıldı oyuncular cok dagıldı yenı kadro uyum saglamaya calısıyor benmn tahmınım duz bıtırmezler bu macı ıy 0-1 gs ms 4 2 cıty kazanır zaten 60 dan sonra oyundan dusuyoruz bız 60 dan sonra premıer lıg takımıda 3x e gecıyor o yuzden bence 2den1 guzel sısteme gıder ama bnko dersenız 3.5 ust ne varsa bas..
Bu secenegi nerde oynadın ?Haaland kaleyi bulan sut 4.5 üst oynadım 11 oran
Beşiktaşlıyım ama oraya senenin başından 1-0 liverpool da ekle haha
Bence normal değil. Çünkü City çok kötü bir dönemden geçiyor. İyi döneminde verilebilecek bir oran buBu maçın oranlarına baktınız mı sizce normal mi citye yasalda 1.05 ganyan verilmiş
Hatta görüyorum ve arttırıyorum ne kadar beğenmesem de BAY+Arda güler gol atara 100 lira üfleyin jojoda kale arkasına sarkar markar atar BAYEğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
City gibi bir takıma karşı pas oyunu oynamak zaten intihar olur. Topu rakibe verip arkada disiplinli sağlam bir savunmayla bekleyip hızlı kontralarla gol bulmaya çalışırlarsa sıkıntı çıkartırlarEğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
Rodrisiz city çok saçmaladı. Defanssız da nasıl saçmaladıklarına sahne olan maçlar izledik ligde ya da avrupada. Hani senin de dediğin gibi topu rakibe verip orta sahada baskı kur osimhen- Barış alperle kaleye koştur. Okan Burak gram hoca değil de bunu kör oynatır. Bu şekilde bir maç da ben GS'nin en az 1-2 gol bulacağına inanıyorum. Foden - Haaland - Doku hayvan modunu açmazsa gecenin sürprizi bu maçtaCity gibi bir takıma karşı pas oyunu oynamak zaten intihar olur. Topu rakibe verip arkada disiplinli sağlam bir savunmayla bekleyip hızlı kontralarla gol bulmaya çalışırlarsa sıkıntı çıkartırlar
1000 orandi o jojoda GS yanlışlıkla 1-0 kazanıp golude osimen atarsa gelir oluru varEğer galatasaray mantıklı oynarsa rodri yokken topu rakibe verir. Baskı kontrayla gol arar. Ki bence galatasaray gol veya goller bulur bugün. Osimhen Cityden daha çok gol atar bahisi vardı 5000 oran bence gayet tatlı. Orjinal stoperleri yok ki Rodri yokken ne kadar farklı takım olduklarını da gördük. 1.05 oran bence tuzak. İleri uçta gol atabilecek potansiyel var ama defans ve orta saha yüzünden gs 0.5 üst yada gs 1.5 üst gayet tatlı
Rodri olmasa bile City orta sahasında pas oyununa yatkın oyuncular var ve bunu Gs'den çok daha iyi yapıyorlar. Gücün, meziyetlerin rakipten azsa yapılacak şey topu rakibe bırakıp geride sağlam durarak hızlı kontralarla gol bulmaya çalışmak olur. Yunanistan Euro 2004'ü kazandı bu şekilde. Mourinho da Porto'da şl kupası kaldırdıRodrisiz city çok saçmaladı. Defanssız da nasıl saçmaladıklarına sahne olan maçlar izledik ligde ya da avrupada. Hani senin de dediğin gibi topu rakibe verip orta sahada baskı kur osimhen- Barış alperle kaleye koştur. Okan Burak gram hoca değil de bunu kör oynatır. Bu şekilde bir maç da ben GS'nin en az 1-2 gol bulacağına inanıyorum. Foden - Haaland - Doku hayvan modunu açmazsa gecenin sürprizi bu maçta
Gs ve karabağ kazanır 5000miş haklısın. Osimhen 2 tane atsa 2-1 kazansa diye senaryo var kafamda. Ya osimhen ya da BAY golüne fena yükseldim ben sabahtan hayırlısı. Yukarda arkadaşın biri paylaşmış Haaland 4.5 isabetli şut 11 oran da çok tatlıymış1000 orandi o jojoda GS yanlışlıkla 1-0 kazanıp golude osimen atarsa gelir oluru var
2004 euro izlediysen eğer sadece o taktik değil duran toplardan buldu golleri yunanistan %80 devamında da kalecileri ve sadece defansla şampiyon oldular portekizde hem açılış hem finalde portekizi yenerek.Rodri olmasa bile City orta sahasında pas oyununa yatkın oyuncular var ve bunu Gs'den çok daha iyi yapıyorlar. Gücün, meziyetlerin rakipten azsa yapılacak şey topu rakibe bırakıp geride sağlam durarak hızlı kontralarla gol bulmaya çalışmak olur. Yunanistan Euro 2004'ü kazandı bu şekilde. Mourinho da Porto'da şl kupası kaldırdı
Gücün rakipten azsa topu rakibe bırakmaktan başka çare yok