Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol M.City & Galatasaray Oranlar Hk.

tug0000

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
982
550
113
City 1.0 yener dünya yatar yada 1.1 biter. İdda tiyatro artık isterse City 1.0 A bile ilk 8 garanti olsun ama bahis devreye girince 8 e girmek yerine paraya bakar ve 0.0 bile bitirir.
doğru adamlar playoff oynasa ne olacak her türlü çıkacak kadroya sahipler zaten 0.0 bitse ne kaybedecek adamlar
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Gs ve karabağ kazanır 5000miş haklısın. Osimhen 2 tane atsa 2-1 kazansa diye senaryo var kafamda. Ya osimhen ya da BAY golüne fena yükseldim ben sabahtan hayırlısı. Yukarda arkadaşın biri paylaşmış Haaland 4.5 isabetli şut 11 oran da çok tatlıymış



2004 euro izlediysen eğer sadece o taktik değil duran toplardan buldu golleri yunanistan %80 devamında da kalecileri ve sadece defansla şampiyon oldular portekizde hem açılış hem finalde portekizi yenerek.

Mourinho portosu da eğer izlediysen onu da kadrosu çok kötü değildi aslında.

Rodri konusunda da yatkın oyuncular var ama Rodrisiz o pas oyunu patladı sakatlandıktan sonra boş yere Guardiola aylarca ağlamadı Rodri gitti takım bitti diye. Gs bozacak kalitede. Kıssadan hisse örneklerine katılmasam da diğer bütün konularda haklısın. Bakalım gece ne getirecek bize
İki türlü oyun aklı var. Bunlara haramball ve helalball diye isim takmışlar. Birisi savunmayı öncelik alıp gol yemessek nasıl olsa 1 tane sallarız futbolu. Kazanmak için her yol mübahtır bu futbol aklına göre. Diğeri de pas oyunuyla rakibi boğup, savunma hattını öne kurup gol bulmak için risk alan bir futbol aklıdır. Haramball'a Allegri, Simeone, Arteta, Mourinho, Sean Dyche, Bordalas, Conte gibi hocalar örnek gösterilirken, helalball'a da Luis, Henrique, Hansi Flick, Klopp, Guardiola, Kompany gibi hocalar örnek verilir

Ben Gs'nin City'ye karşı haramball oyun aklıyla oynaması gerektiğini düşünüyorum
 
Son düzenleme:

Desparw

Galatasaray
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,852
4,416
113
 

aslan17

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,665
1,264
113
Yav futboldan bukadar anlamayacan işte 3 sene önceki city kimi 10-0 yenmiş amk cl de Galatasaray ın kadrosuna bak bi ergene veli meşrep spor sanıyon herhalde Galatasaray ı yeni rekor gelir miş miş laflara bak futbol gurmesinin


dostm bende gsliyim olagan sey bu citynin uc sene onceki domaninant takimindan bahsediyorum cahil sensin asil turk takimin eze eze gidip ingilizlrri yendigi toplam kac mac var turk futbolunu gozunuzde buyute buyute adamlar yillardir icimizden gecip farki aciyorlar senin ulke basarin toplasan 20 mac adamlar yillardir buralarda.. city kafa tutmak icin once kendi futbolunu ulkeni gelistiriceksin bu sekilde holigan olmucaksin bende gsliyim ama citynin su anki halinden bahsetmiyorum prime cityden bahsediyorum o olsa cok netim 8-10 atardi..
 

aslan17

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,665
1,264
113
bizimkiler saniyorki aksam city yensek tmm smp ligi smpnuyuz hemen ulan ulke futbolun resmi 5 ligden bile kotu antreman duzenin sifir egitim sifir taktik sifir yasini almis yildizlar emekliligini yasamaya geliyorlar vergisiz turkiyeye... sizlerde hala city yenebilcezmi diye dusunun..
 

mamican66

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,537
2,601
113
dostm bende gsliyim olagan sey bu citynin uc sene onceki domaninant takimindan bahsediyorum cahil sensin asil turk takimin eze eze gidip ingilizlrri yendigi toplam kac mac var turk futbolunu gozunuzde buyute buyute adamlar yillardir icimizden gecip farki aciyorlar senin ulke basarin toplasan 20 mac adamlar yillardir buralarda.. city kafa tutmak icin once kendi futbolunu ulkeni gelistiriceksin bu sekilde holigan olmucaksin bende gsliyim ama citynin su anki halinden bahsetmiyorum prime cityden bahsediyorum o olsa cok netim 8-10 atardi..
Dostunu yiyım senin sikbaş 8-10 atarmış adminler özür diliyorum küfür içinde city CL de hangi takıma 8-10 atmış at bakalım bana burada bekliyorum eşşek değilsin dıyecem kötü olabiliriz de 8-10 ne la bal ligi mi burası bide utanmadan bana cahil diyon Avrupa yalakası seni
 

mamican66

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,537
2,601
113
3milyar dolar para harcadılar zar zor bi tane CL aldılar bu Angus ne sanıyor la city i 😂
 

mamican66

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,537
2,601
113
Bizim ülke insanının şu Avrupa yalaması halleri beni deli ediyor rezil herife bak 8-10 atarmış sen adam değilsin eğer Bırak Galatasaray i bıtane Türk takımı tutarsan fener Bjk de dahil
 

delaciox

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,820
1,150
113
bir gslı olarak oranlar gayet normal gs garantiledi kafası rahat city ilk 8 e kalması icin en kötü 3 yada 4 farklı galibiyet almalı ki averajla aynı puanda olacagı takımları gecsin oranlar normal ama mac ne olur bilinmez city cok iyi degil bu sene gs kafası rahat bi vitrin macı
 

delaciox

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,820
1,150
113
dostm bende gsliyim olagan sey bu citynin uc sene onceki domaninant takimindan bahsediyorum cahil sensin asil turk takimin eze eze gidip ingilizlrri yendigi toplam kac mac var turk futbolunu gozunuzde buyute buyute adamlar yillardir icimizden gecip farki aciyorlar senin ulke basarin toplasan 20 mac adamlar yillardir buralarda.. city kafa tutmak icin once kendi futbolunu ulkeni gelistiriceksin bu sekilde holigan olmucaksin bende gsliyim ama citynin su anki halinden bahsetmiyorum prime cityden bahsediyorum o olsa cok netim 8-10 atardi..
dedigin city gecen hafta bodoya yenildi anasını satayım hahahaha
 

aslan17

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,665
1,264
113
Dostunu yiyım senin sikbaş 8-10 atarmış adminler özür diliyorum küfür içinde city CL de hangi takıma 8-10 atmış at bakalım bana burada bekliyorum eşşek değilsin dıyecem kötü olabiliriz de 8-10 ne la bal ligi mi burası bide utanmadan bana cahil diyon Avrupa yalakası seni

@Shellac daha seviyeli tartisma nedir nasil yapilir bilmeyen bi adamla konusulmuyor herkesin dusuncesine saygiliyim diyemiyor resmen eli satirli bicakli gezen İQ seviyesi yerlerde olan insanlar yuzunden ulke futbolu bi adim ileri gitmiyor gitmicekte bunlarin at gozluklerini cikarmadigi icin holiganlik yuzunden bagimliliklari yuzunden ulke futbolunu uyutmaya devsm ediyorlar afferin oglum sana boyle devam..
 

aslan17

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,665
1,264
113
Bizim ülke insanının şu Avrupa yalaması halleri beni deli ediyor rezil herife bak 8-10 atarmış sen adam değilsin eğer Bırak Galatasaray i bıtane Türk takımı tutarsan fener Bjk de dahil

ulan saf ben ne demisim okuman varmi uc sene onceki city olsa prime city olsa demisim kormusiun elin frankurtu bile 20 dkda seni 5 liyo geliyorsun??

siz bu mantikla valla haketmiyor hicbisey turkfutbolu zihniyet ayni gelismiyorki zihniyet okudugunu anlama yok dinleme yok 30 senedie bu ulkeye bi tane kupa girmemis uefa kupasi disinda senin ulkende futbol denen bi varlik yok tiyatro izliyoesunuz hala gidip kendinizi buyuk takimlarla es deger goruyorsunuz???


ya turk takimlarinin basarisi ne kardesm pohpolayarak gruplardan anca cikiyoeuz???


son 25 senedir bende gsliyim naptik haci abi??

2013 var bi

toplasan 13-14 mac basarili gecirdik diye smdi gs herseyin en iyisimi demme gerekiyor :)))) sen 15 yilda sadece 15-20 mac iyi oynamissin


su takimdaslik kafasindan cikin ulke futbolu nasil gelisir nasil toparlanir yoneticilere caydirici nasil cezalar verilir bunlari dusunun senin ulkendeki kosu mesafisi yuzunden avrupada 65 den sonra oyunda kalamiyorsun ne anlatiyon sen???
 

aslan17

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,665
1,264
113
lan bi ulke futbolunuzun nerde oldugu gorun zihniyet o kadar curumuski arda kenan semih hakan gol atinca avripada gogsun kabariyorrr
utanmak lazm ama 85 milyon ulkede toplasan ulke disinda 10 topcin yok bu bir rezillikdir fiyaskodur aynisi baskettede gecerli

alperen disinda son 20 yildir ulkede basketbolcu yetistirip nba kontrat cikartsmiyorsun neden bahsediyonuz siz..
 

mamican66

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,537
2,601
113
ulan saf ben ne demisim okuman varmi uc sene onceki city olsa prime city olsa demisim kormusiun elin frankurtu bile 20 dkda seni 5 liyo geliyorsun??

siz bu mantikla valla haketmiyor hicbisey turkfutbolu zihniyet ayni gelismiyorki zihniyet okudugunu anlama yok dinleme yok 30 senedie bu ulkeye bi tane kupa girmemis uefa kupasi disinda senin ulkende futbol denen bi varlik yok tiyatro izliyoesunuz hala gidip kendinizi buyuk takimlarla es deger goruyorsunuz???


ya turk takimlarinin basarisi ne kardesm pohpolayarak gruplardan anca cikiyoeuz???


son 25 senedir bende gsliyim naptik haci abi??

2013 var bi

toplasan 13-14 mac basarili gecirdik diye smdi gs herseyin en iyisimi demme gerekiyor :)))) sen 15 yilda sadece 15-20 mac iyi oynamissin


su takimdaslik kafasindan cikin ulke futbolu nasil gelisir nasil toparlanir yoneticilere caydirici nasil cezalar verilir bunlari dusunun senin ulkendeki kosu mesafisi yuzunden avrupada 65 den sonra oyunda kalamiyorsun ne anlatiyon sen???
Ya kafayı yiyecem hala kendini haklı sanıyor özürlü ben city yenemez mi dedim sana kime 8-10 atmış CL de at göster bana haklısın dıyecem la basit bi soru la basit basit atmıyorsan da daha fazla makale yazıp benim canımı sıkma adam ol
 
Üst