ulan saf ben ne demisim okuman varmi uc sene onceki city olsa prime city olsa demisim kormusiun elin frankurtu bile 20 dkda seni 5 liyo geliyorsun??
siz bu mantikla valla haketmiyor hicbisey turkfutbolu zihniyet ayni gelismiyorki zihniyet okudugunu anlama yok dinleme yok 30 senedie bu ulkeye bi tane kupa girmemis uefa kupasi disinda senin ulkende futbol denen bi varlik yok tiyatro izliyoesunuz hala gidip kendinizi buyuk takimlarla es deger goruyorsunuz???
ya turk takimlarinin basarisi ne kardesm pohpolayarak gruplardan anca cikiyoeuz???
son 25 senedir bende gsliyim naptik haci abi??
2013 var bi
toplasan 13-14 mac basarili gecirdik diye smdi gs herseyin en iyisimi demme gerekiyor

))) sen 15 yilda sadece 15-20 mac iyi oynamissin
su takimdaslik kafasindan cikin ulke futbolu nasil gelisir nasil toparlanir yoneticilere caydirici nasil cezalar verilir bunlari dusunun senin ulkendeki kosu mesafisi yuzunden avrupada 65 den sonra oyunda kalamiyorsun ne anlatiyon sen???