- 1,705
- 829
- 113
Tekrardan bekleme oldu aqGelir gelir güle güle harca ne diyelim bizimki bı düşeydi uyusaydik aw
Tekrardan bekleme oldu aqGelir gelir güle güle harca ne diyelim bizimki bı düşeydi uyusaydik aw
evet zaten genel olarak 1 hesabım oluyor 😅senin 1 tane bilemi hesabın yok
Onun işleme alınmıs3 saattir beklemede benim 15-20 dk iyimser olmuş
Kanka o yenirmi ya chat kola da içtin mibim nuggetı yemiştim sabah 4 de bi kalktım midem yanıyor iyiki kalkmışım bu bonusu gördüm değdi
Restbet hesabımı kapamış demin aw nalaka sağlamdı sözde 1 M yakn yatrm saglamisim birdeAslında betpas ve restbetin bunu yapması gerekirdi o baskından sonra itibar kaybettiler ikimisli falan zaten öldü
Ayşen denk gelirse selam söyleNero destek için 4 kişi kaldı varmı sorusu olan 😀😀
yok kola içecek para yoktu para gelirse soda alcamKanka o yenirmi ya chat kola da içtin mi
5 hesap oynadık 0 ladık bilseytdim 1 tane sana verirdim geceden beri burdası njkdsfnljdskşlfevet zaten genel olarak 1 hesabım oluyor 😅
😁Tekrardan bekleme oldu aq
Simit ısmarla bize de 😀yok kola içecek para yoktu para gelirse soda alcam
😁😁😁😁Ayşen denk gelirse selam söyle
Beni soğuk değil ümidin öldürdü de ahahhahahahahahahNero destek için 4 kişi kaldı varmı sorusu olan 😀😀
Dostum bu yine niye tekrardan beklemeye aldı ya 😁 ne güzel işleme alındı yazıyordu şimdi yine beklemedeSimit ısmarla bize de 😀
Yeni den iyidir boşver 😀😀Dostum bu yine niye tekrardan beklemeye aldı ya 😁 ne güzel işleme alındı yazıyordu şimdi yine beklemede
aga bu megacüzdan olayı ne sadece kendi adına mı yatırım yapabiliupsunmve çekim yapabiliyosun yoksa kripto gibi mi5 hesap oynadık 0 ladık bilseytdim 1 tane sana verirdim geceden beri burdası njkdsfnljdskşlf
😁😁Aynen ulan ne güzel yeşil işleme alındı yazdı gelsede yatsakYeni den iyidir boşver 😀😀
En azından seni takiyorlar iyi yandan düşünDostum bu yine niye tekrardan beklemeye aldı ya 😁 ne güzel işleme alındı yazıyordu şimdi yine beklemede
Bir gün bir Kral, dondurucu bir kış mevsiminde gecenin soğuğunda nöbet tutan muhafıza, ‘Üşümüyor musun?’ diye sorar. Muhafız, Ben alışığım Kral’ım,’ cevabını verir. Kral, Olsun, sana sıcak elbise getirmelerini emredeceğim,’ der ve gider. Ancak bir süre sonra içeri girdiğinde emri vermeyi unutur. Ertesi gün duvarın yanında muhafızın soğuktan donmuş cesedini görürler; duvara da bir şeyler karalanmıştır ve şöyle yazmaktadır: "Kral’ım soğuğa alışkındım; fakat senin sıcak elbise vaadin beni öldürdü yazNero destek için 4 kişi kaldı varmı sorusu olan 😀😀